۳ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85486700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اشک‌های جاری در آخرین سفر آیت الله رئیسی به خراسان جنوبی + فیلم

بیرجند - ایرنا - اشک‌های جاری و نگاه‌های بی قرار مردم خراسان جنوبی در مراسم تشییع پیکر آیت الله رئیسی از جلوه‌های فراموش نشدنی این مراسم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جمهور و ۲ تن از شهدای خدمت حوالی ساعت هشت صبح امروز از میدان جانبازان بیرجند آغاز شد و همچنان در مسیر بلوار پاسداران این شهر با حضور انبوه جمعیت ادامه دارد.

تشییع کنندگان پیکر خادم الرضا با گریه‌های بی امان و فریادهای «یا حسین یا حسین» و «حیدر حیدر» در حال بدرقه سید شهدای خدمت هستند.

فریادهای "خداحافط خداحافظ" از گوشه گوشه مراسم تشییع به گوش می‌رسد.

چشم های از گریه سرخ شده و چهره‌های ماتم زده، آخرین لحظات وداع مردم دیار خاوران با رئیس جمهور مردمی و محبوب را در قاب تصاویر ماندگار کرده است.

کودکان روی دوش پدران، نوزادانی در آغوش مادران و سربازان کوچک پرچم به دست قدم به قدم با جمعیت راه می‌روند تا بگویند این پرچم هرگز زمین نمی‌افتد.

هواپیمای حامل پیکر آیت الله رئیسی و ۲ تن از شهدای خدمت واقعه ۳۰ اردیبهشت، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس جمهور و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند به زمین نشست و مراسم تشییع ساعت هشت از میدان جانبازان آغاز شد که در مسیر بلوار پاسداران تا فرهنگسرای شهر ادامه دارد.

پیکر مطهر آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از تشییع تاریخی در شهرهای تبریز، قم و تهران صبح پنجشنبه سوم خرداد در آغوش مردم خراسان جنوبی قرار گرفت و بعد از تشییع در بیرجند ظهر امروز به مشهد مقدس منتقل و در حرم مطهر امام رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha