۳ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۸
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85486669
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انبوه جمعیت در بلوار پاسداران بیرجند + فیلم

۳ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۸
کد خبر: 85486669
انبوه جمعیت در بلوار پاسداران بیرجند + فیلم

بیرجند - ایرنا - امروز بلوار پاسداران بیرجند برای وداع با پیکر رئیس جمهور شهید و ۲ تن از شهدای خدمت مملو از جمعیت شده و این شهر چنین مراسم تشییع تاکنون به خود ندیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پس از تشییع باشکوه و تاریخی پیکر رئیس‌ جمهور شهید در شهرهای تبریز، قم و تهران امروز پنجشنبه ده‌ها هزار نفر از مردم خراسان جنوبی مراسم وداع با رئیس جمهور و نماینده خبرگان رهبری خود و شهیدان مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس جمهور را از میدان جانبازان آغاز کردند و اکنون بلوار پاسداران این شهر مملو از جمعیت است.

اینجا و در آیین تشییع نه تنها دلدادگان خراسانی بلکه مسافرانی از استان‌های همجوار و کشور دوست و همسایه افغانستان خود را به مراسم تشییع رئیس جمهور محبوب و مردمی رسانده‌اند تا آخرین وداع را با سید محرومان داشته باشند.

شهروندی از منطقه مرزی سربیشه ساعت ۶ صبح خود را به بیرجند رسانده تا آخرین وداع با شهید جمهور را انجام دهد.

او می‌گوید: این بار نامه‌ای ندارم اما می‌خواهم شهید رئیسی ما را شفاعت‌ کند.

مداحان در حال خواندن ذکر مصیبت هستند و با ورود پیکر شهدا صدای هق هق گریه از میان جمعیت به گوش می‌رسد، مویه و گریه نه از سوی زنان بلکه مردان هم شنیده می‌شود و شانه‌های مردانه شان در این مصیبت جبران ناپذیر می‌لرزد.

جوانی پوستر "رئیسی بهشتی شد" را با یک دست گرفته و با دست دیگر بر سینه می‌زند و اشک از چشمانش سرازیر است.

دیگری می‌گوید: آمده‌ام تا از شهید رئیسی درس زندگی و شهادت بگیرم، آرزو داشتم یک بار دیگر ببینمش اما حالا آمدم تا شهید را به خانه ابدی بدرقه کنم.

جمعیت با فریاد "ای اهل علم میر علمدار نیامد؛ سقای حسین سید و سالار نیامد" به سمت چهار راه پاسداران در حرکت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha