تشییع کنندگان در بیرجند درباره شهید خدمت چه گفتند؟

بیرجند - ایرنا - قشرهای مختلف مردم خراسان جنوبی در آیین تشییع پیکر رئیس جمهور شهید گفتند که آیت الله رییسی نماد خدمت به محرومان است و توجه ویژه‌ای به این استان داشت که در عمل آن را به اثبات رساند.

به گزارش خبرنگار ایرنا پس از تشییع باشکوه و تاریخی پیکر رئیس‌ جمهور شهید در شهرهای تبریز، قم و تهران امروز پنجشنبه ده‌ها هزار نفر از مردم خراسان جنوبی مراسم وداع با رئیس جمهور و نماینده خبرگان رهبری خود و شهیدان، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس جمهور را از میدان جانبازان آغاز کردند و اکنون بلوار پاسداران این شهر مملو از جمعیت است.

پیکر مطهر آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از تشییع تاریخی در شهرهای تبریز، قم و تهران صبح پنجشنبه سوم خرداد در آغوش مردم خراسان جنوبی قرار گرفت تا مردم دیار خاوران میزبان آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا حضور باشکوه مردم را نشانه ارادات آنان به خدمتگزاران خود به خصوص شهید جمهور دانست و گفت: این حضور نشان دهنده این است که ملت ایران و مردم خراسان جنوبی پایبند به آرمان‌های شهدا و خدمتگزاران خود هستند.

حجت الاسلام مهدی عبدالرزاق نژاد افزود: شهادت رئیس جمهور دل همه را داغدار و خون کرد، امروز همه ما آمده‌ایم تا در میدان ولایت مداری بار دیگر دشمنان را مایوس کنیم.

شهروند دیگری هم گفت: آیت الله رئیسی عالمی واسته و راستگو و به دنبال حل مشکلات مردم بود، همانند آیت الله رئیسی کم داریم.

بانوی بیرجندی با چشمان گریان گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم که سلام ما را به آقا امام رضا و سید الشهدا (ع) برسانند و امیدواریم ما هم پیرو این شهید والامقام باشیم.

وی افزود: امروز دلم برای مظلومیت آیت الله رئیسی سوخت و آمدم.

حسین، دانشجوی دانشگاه صنعتی بیرجند هم گفت: آیت الله رئیسی حامی محرومان بودند و با توجه ویژه به خراسان جنوبی در عمل این را ثابت کرد و با شهادت ایشان، استان یتیم شد.

عطیه، دانش آموز نیز گفت: به رئیس جمهور شهیدم می‌گویم که ما پشت آرمان‌های نظام هستیم و همیشه ادامه دهنده راهتان خواهیم بود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌ الرضا و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر شهید جمهور پس از تشییع در شهرهای تبریز، قم و تهران، امروز پنجشنبه سوم خرداد در بیرجند مرکز خراسان جنوبی تشییع شد و سپس به مشهد مقدس منتقل می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha