فرماندار: ۶۷ طرح عمرانی و سرمایه‌گذاری دهه فجر در دامغان افتتاح و آغاز می‌شود

سمنان-ایرنا- فرماندار دامغان گفت: ۶۷ طرح عمرانی و سرمایه‌گذاری توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان، با اعتبار ۱۶۵ میلیارد و ۱۹۹ میلیون تومان در دهه فجر امسال افتتاح و آغاز می‌شود.

به‌ گزارش ایرنا، مهدی بندرآبادی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی که به میزبانی سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، بیان کرد: ۴۸ طرح عمرانی توسط ۱۲ دستگاه اجرایی و دهیاری ها، با اعتبار ۴۹ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان دهه فجر امسال بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی چهار طرح سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با سرمایه گذاری ۳۸ میلیارد و ۷۳۷ میلیون تومان نیز در این دهه کار خود را آغاز می‌کند که برای ۵۳ نفر شغل مستقیم ایجاد می‌کند.

بندرآبادی اظهار داشت: برای طرح های سرمایه گذاری شهرستان، ۲ طرح به میزان ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از تسهیلات بانکی استفاده کردند.

فرماندار: ۶۷ طرح عمرانی و سرمایه‌گذاری دهه فجر در دامغان افتتاح و آغاز می‌شود

وی به آغاز عملیات ۱۵ طرح در دامغان اشاره کرد و افزود: در دهه فجر امسال، عملیات اجرایی ۱۵ طرح با اعتبار پیش‌بینی شده ۷۶ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان آغاز می‌شود.

بندرآبادی بیان داشت: راهداری و حمل و نقل جاده ۲ طرح، منابع طبیعی و آبخیزداری سه طرح، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهار طرح، جهاد کشاورزی هشت طرح، دهیاری ها ۱۳ طرح، آب منطقه ای سه طرح، آب و فاضلاب سه طرح، توزیع برق هفت طرح و نهادهای اجرایی هلال احمر، شهرک صنعتی، شهرداری دامغان، دانشگاه علوم پزشکی و تجهیز و نوسازی مدارس هر کدام یک طرح افتتاح می‌کنند.

فرماندار دامغان خاطرنشان کرد: دهه فجر، فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب و اقدام‌های دولتمردان است که امیدواریم با گرامیداشت این ایام، یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و بتوانیم شور و نشاط اجتماعی و امید به آینده را به مردم هدیه کنیم.

 ۸۵۱ طرح در دو بخش عمرانی و سرمایه گذاری با سه هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در سراسر استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha