صنعت، معدن و تجارت دامغان دهه فجر امسال ۳۱۲ میلیارد ریال طرح افتتاح می‌کند

سمنان- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان گفت: سه طرح اقتصادی دهه فجر امسال در دامغان، با اعتبار ۳۱۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

حمید صالحی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کارخانه آرین گداز جَم در زمینه ریخته گری فولاد با اعتبار ۲۶۳ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال، دهه فجر امسال افتتاح می‌شود که ۲۰ شغل ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: واحد تولیدی دستگاه آب شیرین کن صنعتی غشایی نیز با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال، از دیگر طرح‌های دهه فجر امسال با ایجاد اشتغال مستقیم برای هشت نفر است.

صالحی اظهار داشت: یک واحد تولیدی در زمینه تولید پوشاک نیز در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود که برای این طرح، ۱۶ میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال هزینه شده است و ۲۰ شغل پایدار ایجاد خواهد کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان گفت: طرح توسعه واحدهای صنعتی و معدنی و احیای واحدهای راکد، از برنامه های دولت سیزدهم است که این امر در شهرک‌ و نواحی صنعتی شهرستان دامغان نیز دنبال می‌شود. 

به‌ گزارش ایرنا، در مجموعه شهرک صنعتی دامغان ۱۳۰ واحد مشغول فعالیت است که حدود ۸۰ درصد آن فعال است.

دهه فجر امسال،  ۶۷ طرح عمرانی و سرمایه‌گذاری توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان دامغان، با اعتبار ۱۶۵ میلیارد و ۱۹۹ میلیون تومان افتتاح و آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha