پنج طرح حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  در دامغان افتتاح می‌شود

سمنان-ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان گفت: دهه فجر امسال پنج طرح در حوزه راهداری با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی این شهرستان افتتاح می‌شود.

حسین ابوطالبی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: عملیات اجرایی سه طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان با اعتبار ۱۶۲ میلیارد ریال آغاز و ۲ طرح با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال در دهه فجر امسال بهره‌برداری می‌شود.

وی اضافه کرد: اجرای روکش ماسه آسفالت ورودی دامغان به مساحت سه کیلومتر با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار و تعمیر و مرمت پل بزرگ آهوانو شامل سه دهانه ۱۰ متری با هزینه ۳ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

ابوطالبی اظهار داشت: احداث و ارتقای پل های محور دامغان-معلمان- طرود (سینگ و رشم) به منظور افزایش گذردهی سیلاب شامل احداث سه دستگاه ابنیه فنی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال مهم‌ترین طرح این اداره است که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود. 

وی ادامه داد: عملیات اجرایی بهسازی و لکه گیری محور معلمان-جندق به طول ۴۰ کیلومتر به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و احداث پل دهانه چهار متری یک دستگاه ابنیه فنی در محور دامغان-سمنان (محدوده قدرت آباد) با پیش‌بینی اعتبار ۲۲ میلیارد ریال، دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: شهرستان دامغان دارای ۹۶۵ کیلومتر راه اصلی و فرعی و روستایی می باشد که ۸۸ درصد آن آسفالت و بقیه خاکی است.

به گزارش ایرنا، ۸۵۱ طرح در ۲ بخش عمرانی و سرمایه گذاری با سه هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در سراسر استان سمنان بهره‌برداری شده است. 

دهه فجر امسال، ۶۷ طرح عمرانی و سرمایه‌گذاری توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان دامغان، با اعتبار ۱۶۵ میلیارد و ۱۹۹ میلیون تومان افتتاح و آغاز می‌شود. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha