یکهزار و ۲۰۰ برنامه دهه مبارک فجر در دامغان برگزار می‌‎شود

سمنان- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: یکهزار و ۲۰۰ برنامه در قالب ۲۵ عنوان ویژه برنامه اصلی، دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان با همکاری کمیته های ۲۱ گانه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جعفر میرعلی اکبری روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲۵ عنوان برنامه توسط کمیته‌های ۲۱ گانه در دامغان به منظور گرامیداشت ایام الله دهه فجر درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در سطح شهرهای امیریه، کلاته رودبار و دیباج نیز کمیته هایی برای گرامیداشت این ایام تشکیل شده است و در سطح روستاها با همکاری دهیاران، شورای روستا و روحانی مستقر در روستا، برنامه های مختلف در نظر گرفته شده است. 

میرعلی اکبری اضافه کرد: فضاسازی شهری، برگزاری ۲۰ یادواره شهدا، برگزاری آیین گرامیداشت ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره)، ۳۵۰ جشن انقلاب، ۱۴۰ مسابقه ورزشی در رشته های مختلف و برپایی میز خدمت، از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر امسال در سطح شهر و روستاها است.

وی تصریح کرد: به منظور برگزاری اجتماعات و راهپیمایی ۲۲ بهمن، تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا هستیم که متعاقبا شرایط اعلام می‌شود.

میرعلی اکبری اظهار داشت: دهه فجر ایام بسیار مبارک و خجسته ای است که می‌توان این دهه را مظهر شکوه، عظمت، اقتدار و فداکاری ملت مسلمان ایران دانست. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: عزت اسلام و مسلمانان در این دهه به دست ملت شجاع ایران پایه گذاری شد و پس از گذشت ۴۳ سال، با هدایت امام راحل و مدیریت مقام معظم رهبری ادامه یافته و وظیفه ما نیز گرامیداشت این ایام و بیان دستاوردهای انقلاب به نسل جدید است.

به گزارش ایرنا، دهه فجر امسال،  ۶۷ طرح عمرانی و سرمایه‌گذاری توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان، با اعتبار ۱۶۵ میلیارد و ۱۹۹ میلیون تومان افتتاح و آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha