فرماندار دامغان: دولت سیزدهم در مسیر آرمان‌های اصیل انقلاب گام برمی‌دارد

سمنان- ایرنا- فرماندار دامغان گفت: دولت سیزدهم به ریاست آیت الله سیدابراهیم رییسی، با برنامه های خود به سوی آرمان های اصیل انقلاب گام برداشته است.

به‌ گزارش ایرنا، مهدی بندرآبادی روز سه‌شنبه در جشن انقلاب که همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی در میدان امام دامغان برگزار شد، افزود: دولت سیزدهم با برنامه های خود به جلب اعتماد عمومی کمک کرده و امروز شاهدیم که با توفیق آیت الله رییسی و اعضای هیات دولت، اعتماد از دست رفته به نظام بازگشته است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با روشنگری امام خمینی (ره)، مردی از سلاله رسول الله و تلاش یاران باوفایش، تحول اسلامی در ایران ایجاد کرد و نظام سلطه شاهنشاهی پس از ۲ هزار و ۵۰۰ سال سابقه، سرنگون و انقلاب اسلامی ایران جایگزین شد.

فرماندار دامغان: دولت سیزدهم در مسیر آرمان‌های اصیل انقلاب گام برمی‌دارد

بندرآبادی اضافه کرد: رژیم پهلوی پس از احساس ترس، سرکوب را درپیش گرفت و تصور داشت که با ساواک و تعقیب انقلابیون، می‌تواند حرکت را خنثی کند اما جوانان انقلابی روشنگری مردم را در دستور کار قرار دادند و در بهمن ۵۷ نتیجه گرفتند. 

وی اظهار داشت: پیام‌ها، و سخنرانی و اعلامیه امام راحل محصول این تحول انقلابی در کشور بود و نشاط و شادابی را به ارمغان آورد.

بندرآبادی تصریح کرد: پس از رحلت امام خمینی(ره) نقش تبیین و روشنگری توسط مقام معظم رهبری در ادبیات سیاسی و اجتماعی کشور پر رنگ شد و رهبرمعظم انقلاب با بیان جهاد تبیین، نگاه ها را به سمت نیاز به داشتن پیوست فرهنگی هدایت کردند. 

وی افزود: باید به گونه ای عمل کنیم که فرمایشات مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشیم که باید در این زمینه، دلسوزان انقلاب جهاد تبیین را در پیش بگیرند.

فرماندار دامغان گفت: علیرغم شیطنت های دشمنان و تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران، تحولات خوب در روابط بین المللی رخ داده که نویدبخش روزهای پر امید برای کشور است.

به گزارش ایرنا، دهه فجر امسال،  ۶۷ طرح عمرانی و سرمایه‌گذاری توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان، با اعتبار ۱۶۵ میلیارد و ۱۹۹ میلیون تومان افتتاح و آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha