استاندار کرمانشاه: فضای انتخابات توام با شور و نشاط اجتماعی باشد

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی، میهنی و انقلابی عنوان کرد و گفت: فضای انتخابات در جامعه باید همراه با یک شور و نشاط اجتماعی باشد.

به گزارش ایرنا، محمدطیب صحرایی بعدازظهر امروز شنبه در جلسه پنجمین ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه تا قبل از رسیدن زمان برگزاری انتخابات در یازدهم اسفند دو رویداد مهم از جمله هفته جوان و نیمه شعبان نیز پیش روی است لذا این فرصت بسیار مغتنمی است که شادی و نشاط اجتماعی این ایام خجسته تا زمان برگزاری انتخابات در جامعه تداوم یابد.

وی با یادآوری اینکه رای دادن یعنی تعیین دولتمردان و نمایندگانی که در مسائل مهم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در کشور و استان تصمیم گیری کنند، افزود: بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب هر کسی که ایران را دوست دارد و به منافع ملی آن علاقمند است باید در انتخابات شرکت کند و وظیفه ما در این میان آن است که بستر و عرصه لازم برای این حضور و اعلام اظهار نظر مردم در پای صندوق های اخذ رای فراهم سازیم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ایجاد یک جریان سازی رسانه ای و اجتماعی برنامه ریزی شده برای هرچه باشکوه برگزار کردن آیین های هفته جوان در استان اضافه کرد: این ایام باید با شور و نشاط و به بهترین شکل ممکن برگزار و در خلال آن به نخبگان، خیرین، خلاقان، اثرگذران، قهرمانان ورزشی ، فعالان، جهادگران و چهره های فرهنگی ، هنری و کارآفرینان جوان توجه ویژه ای شود.

صحرایی با بیان اینکه در برگزاری این آیین ها هرگز نباید قسمتی را نماینده بخش بزرگی از جامعه قلمداد کنیم افزود: هر جوان هدفمند و فعال کرمانشاهی باید در این برنامه ها از یک جایگاه برخوردار باشد.

استاندار کرمانشاه: فضای انتخابات توام با شور و نشاط اجتماعی باشد

وی گفت: بحث جوانان باید برای ما یک اولویت مهم در همه برنامه ریزی ها باشد زیرا ما استانی هستیم که به دلایل مختلف به نشاط اجتماعی نیاز دارد و برای ایجاد یک نشاط اجتماعی واقعی باید مقدماتی را باید طی کنیم که اشتغال و ازدواج در آن نشاط واقعی نقش مهم و اثرگذاری دارد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: وقتی به مدیران و مسوولان استان همواره تاکید می شود که نسبت به اشتغال جوانان باید اهتمام ویژه و شبانه روزی داشته باشند یکی از نکات آن این است که اشتغال یک پایه و مبنای مهم در ایجاد نشاط واقعی است.

وی بحث مسکن را نیز یکی از دغدغه های مهم جامعه به ویژه برای نسل جوان عنوان کرد و گفت: بر همین اساس باید برای مجموعه اقداماتی که در این زمینه برای جوانان نیاز است یک قرارگاه مرکزی در استان ایجاد شود تا این مسایل همگی مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد تا ساماندهی امور جوانان در یک نقشه بزرگتر دیده شود.

هفته جوان امسال با شعار "جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت" برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: برنامه های هفته جوان که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) برپا می‌شود باید فرصتی برای دیده شدن جوانان و تمرکز بر مسایل آنان بوده و با شکوه هرچه بیشتری برگزار شود.

منوچهر حاتمی با بیان اینکه برنامه های هفته جوان در استان امسال به گونه ای تدارک دیده شده است که زمینه رشد و پویایی جوانان به عنوان یک قشر تاثیر گذار جامعه را فراهم کند افزود: هفته جوان امسال از سی ام بهمن تا ششم اسفند ماه و با شعار جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت و با تدارک برنامه های متنوعی در استان تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت جوانان نیاز امروز جوامع است و این هفته فرصتی مناسب برای مشارکت جوانان در امور و استفاده از نظرات آن هاست یادآور شد: جوانان در هر جامعه ای نقش و جایگاه ویژه ای دارند و باید بیشترین تلاش ها و اقدامات برای رفع مشکلات آنان انجام شود.

حاتمی تاکید کرد: جوانی دوره شکوفایی خلاقیت‌ها، بروز توانمندی‌ها و فرصتی گران بهایی است که چنانچه در مسیر درست هدایت شود موجب سعادت جامعه بشری و خود فرد می شود.

به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه برنامه های این هفته از سوی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار می شود.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، هشت کرسی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و ۲ کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha