آمادگی ایرنا کرمانشاه برای معرفی نامزدهای تایید صلاحیت شده مجلس

کرمانشاه - ایرنا - خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه در راستای شفاف‌سازی و اعلام برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی؛ از کاندیداهای مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی برای معرفی برنامه‌هایشان دعوت به عمل می آورد.

این اقدام خبرگزاری جمهوری اسلامی در راستای عدالت رسانه‌ای و امکان استفاده برابر نامزدهای تایید صلاحیت شده از ظرفیت رسانه انجام شده و تریبون رسمی ایرنا در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد تا برنامه های خود را بدون واسطه و مستقیم در چارچوب قوانین مربوطه به اطلاع مردم برسانند.

ایرنا علاوه بر انتشار برنامه های نامزدهای تایید صلاحیت شده در خروجی خبرگزاری، تولیدات چند رسانه ای را در شبکه های اجتماعی نیز بازنشر می‌دهد.

نامزدهای تایید صلاحیت شده مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه در صورت تمایل مراتب آمادگی خود را با شماره همراه ۰۹۱۸۳۲۳۹۶۱۲ و ۰۹۱۴۱۶۸۴۴۲۹ یا شماره ثابت ۳۸۲۳۹۲۰۰- ۰۸۳ اعلام کنند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه به آدرس بلوار شهید بهشتی سه راهی ۲۲ بهمن خیابان دانشگاه (باغ نی) جنب دانشگاه آزاد اسلامی آماده میزبانی از نامزدهای تایید صلاحیت شده است.

دفتر ایرنا در قصرشیرین نیز به آدرس قصرشیرین تازه آباد خیابان پیروزی، شماره تلفن ثابت ۰۸۳۴۲۴۲۴۳۳۵ و شماره همراه ۰۹۱۸۳۳۵۴۳۲۷ آمادگی مصاحبه با نامزدهای تایید صلاحیت شده را دارد.

همچنین نمایندگی ایرنا در حوزه شرق استان کرمانشاه نیز به آدرس کنگاور بلوار انقلاب ساختمان فرمانداری با شماره ثابت ۰۸۳۴۸۲۲۲۰۳۰ و همراه ۰۹۹۰۳۸۷۲۴۲۰ آماده میزبانی از نامزدهای تایید صلاحیت شده است.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه شامل کرمانشاه با سه کرسی نمایندگی، اورامانات (شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر) یک کرسی، حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب یک کرسی، حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو یک کرسی، حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی یک کرسی و حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین یک کرسی است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha