برگزاری بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته جوان در کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت که در هفته جوان امسال بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی - ورزشی توسط این اداره کل در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، منوچهر حاتمی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته جوان در کرمانشاه اظهار کرد: این تعداد برنامه با همکاری دستگاه های مختلف، هیات ها، سمن ها و سایر ارگان ها در طول هفته جوان با هدف الگوسازی از شخصیت حضرت علی اکبر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه ها در راستای تقویت نشاط جمعی با محوریت جوانان، افزایش روحیه خودباوری و اعتماد به نفس جوان، الگوسازی مناسب و کمک در جهت رشد و ارتقای هدفمند و زمینه سازی افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جوانان در طول این هفته برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه یادآور شد: هفته جوان امسال با برگزاری آیین های جشن و سرور در ۳۰ مسجد در شهر کرمانشاه و دیگر شهرستان ها آغاز خواهد شد و با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی - هنری و ورزشی تداوم خواهد یافت.

حاتمی، برگزاری اردوی راویان پیشرفت با مشارکت دستگاه های اجرایی و مراکز صنعتی در طول این هفته، گفت و شنود مستقیم جوانان با مسوولان، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از نفرات برتر جشنواره برتر ایران زمین و تجلیل از خانواده ۲ شهید حافظ امنیت را از دیگر برنامه های هفته جوان در استان کرمانشاه عنوان کرد.

برگزاری بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته جوان در کرمانشاه

وی در زمینه برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین در استان تاکید کرد: این جشنواره توسط معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با هدف انتخاب جوان برتر استان با همکاری ۲۰ دستگاه و در ۱۰ محور قرآن و خادم اهل بیت، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگر فعال رسانه و فضای مجازی، کارآفرینی، دانش بنیان، ورزش قهرمانی، فعال اجتماعی و فعال جهادی در حال برگزاریست که در این راستا اسامی ۲۰۰ نفر جوان برتر معرفی شده از سوی این دستگاه ها مشخص و اسامی آنها برای ثبت در سامانه کشوری به تهران نیز اعلام شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: با کمک ۶۲ داور استان و پس از مطالعه رزومه آنها در مجموع ۳۰ نفر برتر در ۱۰ رشته انتخاب و روز شنبه طی مراسمی در تالار انتظار با حضور استاندار و دیگر مسوولان از سه نفر برتر هر رشته تجلیل خواهد شد.

وی گفت: اسامی ۱۰ نفر برتر این جشنواره در استان نیز در مرحله کشوری مورد داوری قرار خواهند گرفت که در صورت کسب مقام طی یک برنامه جداگانه با حضور رییس جمهور در تهران مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایرنا، هفته جوان امسال از روز سی ام بهمن ماه آغاز و تا ششم اسفند سال جاری مصادف با ولادت حضرت ولی عصر(عج) ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha