هرگونه اظهار نظر یا اقدام تبلیغاتی توسط مدیران ممنوع است

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار دالاهو با ذکر اینکه رعایت امانتداری و بی طرفی، سلامت و شفافیت اصل کار ما در برگزاری انتخابات پیش رو است گفت که هرگونه اظهار نظر یا اقدام تبلیغاتی در تایید یا علیه نامزدهای انتخاباتی توسط مدیران ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود محنتی روز شنبه در جلسه آموزش توجیهی ویژه نمایندگان فرماندار و کاربران رایانه در محل فرمانداری دالاهو با بیان اینکه در انتخابات حامی هیچ فرد و جریان خاصی نیستیم، افزود: هرگونه تبلیغات له یا علیه هر یک از کاندیداها توسط مدیران ممنوع است و در صورت مشاهده تخلف برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مجریان انتخابات به عنوان امین مردم، دولت و نظام اسلامی برای سلامت انتخاب برگزیده شده اند و امانتداری و پایبندی آن ها به ارزش های اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

وی با یادآوری اینکه چهار مولفه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت سرلوحه کار برگزار کنندگان انتخابات در دالاهو است، اضافه کرد: هدف اصلی ما برگزاری انتخاباتی سالم با رویکرد قانون مداری و امانت داری است.

فرماندار دالاهو گفت: جهت حضور حداکثری و مشارکت پرشور مردم هرآنچه در توان داریم انجام خواهیم داد.

محنتی اضافه کرد: رعایت امانتداری و بی طرفی، سلامت و شفافیت اصل کار ما در برگزاری انتخابات پیش رو در این شهرستان است.

وی گفت: در شهرستان دالاهو در مجموع ۵۶ شعبه با بکارگیری یک هزار و ۴۵۰ نفر عوامل اجرایی، آرای مردم را در روز رای گیری جمع آوری می کنند که از این تعداد ۳۰ شعبه در کرند و ۲۶ شعبه در بخش گهواره مستقر می شوند.

در این جلسه قوانین انتخابات توسط دبیر انتخابات و نرم افزار انتخابات توسط کارگروه های رایانه شهرستان دالاهو به کاربران آموزش داده شد.

شهرستان ۴۰ هزار نفری دالاهو در غرب کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha