رسانه‌ها شرایط حضور مردم در انتخابات را فراهم کنند

کنگاور - ایرنا - فرماندار هرسین گفت: نقش رسانه ها در خنثی کردن توطئه آفرینی‌های دشمنان انقلاب و تلاش هنرمندانه برای فراهم نمودن شرایط مشارکت باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال مهم و حیاتی است.

به گزارش ایرنا، «ابوطالب ایتوندی» عصر شنبه در نشست هم اندیشی با فعالان رسانه که با حضور امام جمعه، جمعی از مسوولان و فعالان رسانه در سرسرای فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رسانه ها بکوشند تا با آگاهی بخشی اجتماعی، توطئه های دشمنان را در راستای ترویج ناامیدی در جامعه خنثی کنند.

وی در ادامه گفت: وظایف رسانه‌ها که در اینجا هدف رسانه‌های جمعی و فعالان فضای مجازی است، واقع گرایی توام با حقیقت گویی و تزریق امید به جامعه و راهبردی بدور از هرگونه سیاه نمایی، باجگیری، انکار، کتمان حقایق و جریان سازی است.

فرماندار هرسین ادامه داد: رسانه برای کسب درآمد و مخاطب افزایی نباید به جریان‌سازی، تهمت، استفاده از منابع غیر معتبر روی بیاورد و اخبار را نباید با توجه به خواست کسانی که برای تحمیل افکار هدفمند خود وجه می‌پردازند، منتشر کند.

ایتوندی افزود: گمشدگی واقعیات حلقه مفقوده در برخی از رسانه های شهرستان است که با انتشار اخبار خلاف واقع و غیرمنصفانه و با تاکتیک های پیش بینی شده سعی در ایجاد التهاب در شهر، ادامه حیات، تحریف عملکرد مسوولان و کسب درآمد دارند.

فرماندار هرسین تاکید کرد: این رسانه ها با این آرایش مروج احساس بد در بین مردم و تصویرسازی منفی در اذهان مخاطبان هستند.

ایتوندی در ادامه عنوان کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی شدید و مبتنی بر رسانه دشمنان، می‌طلبد رسانه ها با عملکرد جهادی و انقلابی حافظ دستاوردهای نظام و عملکرد مسوولان باشند و با بیان ضرورت ها و همفکری با دستگاههای اداری در توسعه شهرستان قدم های مثمری بردارند.

وی گفت: لازم است رسانه ها به مسائل اجتماعی و فرهنگی که دشمنان میلیاردها دلار برای انحراف آن سرمایه گذاری کرده اند توجه ویژه ای داشته باشند.

فرماندار هرسین تاکید کرد: متاسفانه آنچه در برخی از رسانه های شهرستان مشاهده می‌شود عدم انعکاس و یا به سادگی گذشتن از عملکردهای تاثیر گذار مسوولان است و در مقابل آسیب ها را ضمن بزرگنمایی به صورت مستمر انتشار می‌دهند.

ایتوندی در خاتمه حضور رسانه ها در خط مقدم جهاد تبیین و بیان دستاوردهای دولت و نظام مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: صرف کپی برداری از اخبار سایر رسانه‌ها و منابع دستاورد و خبر محسوب نمی‌شود.

شهرستان هرسین با جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه و در همسایگی با استان لرستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha