گردهمایی مدیران مدارس کرمانشاه با محور تبیین چالش ها و فرصت های انتخابات

کرمانشاه - ایرنا - مدیران مدارس استان کرمانشاه به منظور تبیین چالش‌ها و فرصت‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز ۲۹ بهمن در سرسرای برق منطقه ای غرب گردهم آمده و مباحث انتخاباتی را به بحث و تبادل نظر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه روز یکشنبه در این گردهمایی فرهنگیان را امین و امانت دار مردم معرفی کرد که ثروت ارزشمند خود یعنی فرزندان را بدون هیچ دغدغه ای به امانت آنان می سپارند همچنانکه حق رای و تعیین سرنوشت را نیز به تبادل (با معلمان) می‌گذارند.

سلمان محمدی با بیان اینکه معلمان در عرصه انتخابات همواره نقش محوری و اصلی را پای صندوق های رای ایفا کردند، گفت: ما معلمان وظیفه مهمی داریم و آن اینکه اهمیت انتخابات را برای مردم تبیین کنیم زیرا حضور حداکثری پیام مهم سیاسی به دشمنان می دهد.

وی توضیح داد: حضور حداکثری یعنی ارتقای امنیت ملی و امنیت یعنی تمام زیر ساخت توسعه.

محمدی در ادامه به تلاش دشمن برای دلسرد و ناامید کردن مردم در انتخابات اشاره کرد و آن را فتنه جدید برای ضربه زدن به امنیت و پیشرفت ایران عنوان کرد.

کاهش مشارکت در انتخابات از مهندسی قوی دشمنان است

یک محقق و پژوهشگر حوزه حقوق بین الملل نیز در این گردهمایی؛ با اشاره به دسیسه های متعدد دشمنان اعم از نظامی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی علیه مردم ایران طی سالیان گذشته گفت: دشمن در هر برهه زمانی بر حسب موقعیت؛ از این گزینه ها که بیشترین منافع را برای آنها تامین می کرد، استفاده و همواره ایرانیان برنامه آنان را به هم ریختند.

«احمد قدیری» در ادامه به گزینه تهدید شدید نظامی ایران از سوی آمریکا در زمان بوش پسر طی سالهای ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ پس از حمله به عراق و افغانستان، تحریم شدید اقتصادی سال ۹۱ و فتنه مهندسی - اجتماعی سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: دشمنان امسال فتنه کاهش مشارکت در انتخابات را کلید زده اند تا بعد از انتخابات با این بهانه هر کار خرابکارانه ای علیه مردم انجام داده و بحران ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه اولین تبعات بی‌امنیتی به هم ریختن ثبات اقتصاد است، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات طرح و برنامه دشمنان علیه ایران را به هم می ریزد.

در این نشست علاوه بر دیدگاههای متفاوت؛ مسائل و موضوعات مختلف روز جامعه همچون انتخابات نیز به تبادل نظر گذاشته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha