آیین تشییع پیکر شهید مدافع وطن در کرمانشاه به ساعت ۱۷ تغییر یافت

کرمانشاه - ایرنا - ساعت تشییع پیکر مطهر شهید مدافع وطن سرهنگ دوم «مسعود کرمی» به ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه دوم خرداد تغییر پیدا کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه روز چهارشنبه اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر شهید مدافع وطن سرهنگ دوم "مسعود کرمی" در کرمانشاه که پیشتر قرار بود ساعت ۹:۳۰ روز چهارشنبه برگزار شود به ساعت ۱۷ همین روز تغییر یافت.

سرهنگ جلال پشوتن افزود: مراسم تشییع پیکر شهید سرافراز سرهنگ کرمی از ساعت ۱۷ امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان از مقابل مسجد جامع کرمانشاه به سمت میدان آزادی برگزار و سپس برای خاکسپاری به گلزار شهدای این شهر منتقل می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از مردم انقلابی و قدرشناس کرمانشاه دعوت کرد تا با حضور در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید پیمان کنند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم مسعود کرمی اهل کرمانشاه و از کارکنان انتظامی تهران بود که شامگاه یکشنبه (۳۰ اردیبهشت) با ۲ همرزم دیگر خود شهیدان احسان منشی زادگان و فرزاد روزبهانی در درگیری با شرور مسلح به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha