زائرسرای راهیان نور لرستان در خرمشهر کلنگ زنی شد

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: زائرسرای راهیان نور شهید بروجردی استان با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا در خرمشهر کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار روز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی احداث زائرسرای راهیان نور شهید بروجردی استان با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجموعه اردوگاهی شهید باکری خرمشهر اظهار کرد: زمینی به مساحت یک هکتار پس از صدور مجوزهای قانونی در اختیار لرستان قرار گرفت که حدود هشت هزار متر در آن می‌توان عملیات ساخت و ساز را انجام دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به تامین اعتبار این طرح از طرف سپاه و برنامه زمانبندی فاز اول مجموعه راهیان نور شهید بروجردی در استان خوزستان ظرف یک‌سال آماده بهره‌برداری می‌شود.

استاندار لرستان، راهیان نور را ظرفیت بزرگی برای تحول معنوی و فرهنگی جوانان عنوان و بیان کرد: فداکاری‌هایی که شهیدان این مرز و بوم برای صیانت و حفظ ارزش‌های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خود نشان دادند در تربیت نسل‌های مختلف نقش مهمی دارد.

زیویار با بیان اینکه مرزبندی‌های استان مانعی برای بهره‌مندی از زیرساخت‌ها و ذخیره‌های فرهنگی ایجاد نمی‌کند، افزود: این گام‌ها برای تداوم راه شهیدان که با ایثار و فداکاری جان خود را فدای کشور کردند مستحکم برداشته شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha