۲ هزار و ۴۱۰ پرونده در کمیسیون تعیین‌ درصد سپاه لرستان بررسی شد

خرم آباد- ایرنا- مسوول کمیسیون عالی پزشکی سپاه پاسداران لرستان گفت: ۲ هزار و ۴۱۰ پرونده در کمیسیون تعیین درصد سپاه این استان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسین کشاورز مولایی عصر جمعه در حاشیه کمیسیون عالی تعیین درصد سپاه لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این کمیسیون پرونده های افراد برای پنجمین دوره به مدت چهار روز به همراه چهار تیم پزشکی از نظر مشمول بند الف تبصره ماده ۸۷ قانون برنامه پنج ساله مجلس با عنوان فاقدین مدرک در لرستان بررسی شد.

وی افزود: پرونده افراد واجد شرایط که تقاضای بررسی پرونده مجروحیت دارند پس از تایید تیم پزشکی برای سیر مراحل بعدی و تعیین‌درصد از کارافتادگی به بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ارسال می‌شود.

مسوول کمیسیون عالی پزشکی سپاه بیان کرد: در مجموع طی پنج دوره حضور کمیسیون عالی سپاه برای بررسی پرونده فاقدین مدرک بالینی، حدود چهار هزار پرونده این افراد در استان بررسی شده و تعداد قابل توجهی شرایط احراز مثبت داشته و برای تعیین درصد از کار افتادگی به بنیاد شهید معرفی شدند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز افزود: بررسی پرونده این افراد از ۱۵ اسفند آغاز شد که این پرونده‌ها در صورت احراز در این کمیسیون به بنیاد شهید ارجاع داده می‌شوند و برابر قانون، بنیاد ایثارگران موظف است، پنج درصد پایه را برای این عزیزان لحاظ کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha