۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85479881
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بارندگی های مکرر علت تعویق افتتاح تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان است

خرم آباد- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: علت تعویق بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان بارندگی‌های مکرر اخیر بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمدرضا دالوند روز جمعه در حاشیه بازدید از تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در سال۱۳۹۷ آغاز شد اظهار داشت: به دلیل مشکلات مالی متوقف شده بود و در سفر اول رییس جمهور به لرستان جزو مصوبات سفر قرار گرفت و مجدد فعال شد.

وی ادامه داد: تاکنون اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برای این تقاطع هزینه شده و حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: در بازدیدی که استاندار از این طرح داشت، زمانی برای افتتاح و بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح تعیین کرد که به دلیل بارش‌های اخیر و بالا رفتن رطوبت محل زیرسازی به لحاظ فنی امکان ادامه فعالیت پروژه فراهم نبود.

وی ادامه داد: نفوذ رطوبت بالا در لایه‌های روسازی، خصوصا لایه‌های اساس و زیر اساس، منجر به خرابی‌ روسازی و آسفالت می‌شود.

دالوند به انبار کردن مصالح زیراساس در محل توسط پیمانکار به منظور ادامه فعالیت پروژه اشاره و تصریح‌ کرد: در صورت مناسب بودن شرایط جوی و عدم بارندگی ظرف یک‌هفته آینده پروژه آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

این طرح مسیر رسیدن به دانشگاه لرستان را تا ۱۰ کیلومتر کاهش می‌دهد و تقریبا مورد استفاده شهروندان به ویژه ضلع شمال شرق خرم‌آباد است و از طرفی خروجی شهر هم محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha