۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85486827
T T
۱۸ نفر

برچسب‌ها

۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان توقیف شد

۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۴
کد خبر: 85486827
۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان توقیف شد

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک دستگاه کامیون حامل ۲۰ میلیارد ریال انواع کالا و یک محموله ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خانگی قاچاق در استان توقیف شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو کامیونت قصد جابجایی مقادیری کالای قاچاق از یکی از استان های همجوار به مقصد تهران را دارد، ۲ تیم از کارکنان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی به محور های مواصلاتی اعزام شدند و خودروی مورد نظر را در آزادراه خرم آباد - پل زال برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند که در این عملیات ۲۳ هزار و ۲۶۴ قلم کالا شامل لوازم آشپزخانه، لوازم بهداشتی و نوشت افزار فاقد مدارک و اسناد مثبت گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل شد.

کشف لوازم خانگی قاچاق

فرمانده انتظامی لرستان همچنین اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای استان، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند و آن را توقیف کردند که در بازرسی از این خودرو مقادیری انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

سردار الهی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند و اقلام مکشوفه به مراجع ذیصلاح تحویل شده است.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا، مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha