۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85411856
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان از سامانه "سامد "پاسخگوی مشکلات مردم شد

خرم آباد- ایرنا- فرهاد زیویار استاندار لرستان روز جمعه با حضور در مرکز سامد «سامانه ارتباطات مردم و دولت»پاسخگوی مشکلات مردم شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار در حاشیه برنامه سامد با بیان اینکه بیشتر درخواست‌ها در حوزه خود اشتغالی است، اظهار کرد: امروز مردم فارغ از درخواست اشتغال در دستگاه‌های دولتی، با توجه به خلاقیت‌ها و توانایی‌های خود در حوزه اشتغال‌زایی تقاضاهایی برای رفع موانع و مشکلات داشتند تا بتوانند در این مسیر سرمایه‌گذاری کنند.

وی افزود: مطالبات و مشکلات برخی از تماس گیرندگان در حوزه زیرساخت‌ها از جمله راه‌های شهری و روستایی، مبلمان شهری و ساخت‌ و سازهای غیر مجاز، آنتن‌دهی صدا و سیما، مسکن ملی و برخی از واحدهای صنعتی بود که پس از گفتگو دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات از طریق دستگاه‌های مربوطه صادر شد.

به گزارش ایرنا، سامانه سامد با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی راه اندازی شده است.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، راهبردی برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و پل بی‌واسطه ارتباط مردم با مدیران بوده و با حذف بسیاری از فرآیندهای طولانی و زمانبر اداری علاوه بر حل مشکلات مردم، میزان رضایتمندی بالایی نیز در جامعه داشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha