استاندار: هیچ خانواری نباید با اجرای طرح های عمرانی متضرر شود

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان تکمیل پروژه های نیمه تمام استان در سایه وحدت بین مسوولان ضروری دانست و گفت: هیچ خانواری نباید با اجرای طرح های عمرانی متضرر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب شفقت روز جمعه در شورای اداری ازنا اظهار کرد: مشکلات طرح تصفیه خانه فاضلاب و بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان باید هرچه سریعتر برطرف و روند تکمیل آن تسریع یابد.

وی افزود: هیچ توجیهی برای واگذاری ورودی دورود به ازنا به شهرداری وجود ندارد و در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

استاندار لرستان یادآور شد: مشکلات مربوط به انتخاب و تملک زمین حاشیه سد کمندان و همچنین شناسایی افرادیکه تاکنون مبلغی برای ترک اراضی خود دریافت نکرده‌اند ، بررسی و اقدام لازم صورت گیرد.

شفقت تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی هیچ فردی را بلاتکلیف نمی‌گذارد و حق و حقوق افراد را پرداخت خواهد کرد و هیچ خانواری در راستای اجرای طرح های عمرانی متضرر نمی‌شود.

وی ادامه داد: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان وحدت بین مسوولان ضروری است و مجموعه دولت موظف به ایجاد همدلی هستند.

استاندار لرستان اضافه کرد: مشکل اصلی کشور بیکاری است و باید نظام برنامه به سوی اشتغال برود ، بنابراین در این راستا اولویت ها تشخیص داده شده و به میزان دارایی مشکلات را برطرف کنیم، چراکه به یکباره نمیتوان معضلات را برطرف و یا ریشه‌کن کرد.

فرماندار ازنا نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: این شهرستان یکی از قطب‌های تولید گندم و لوبیا در کشور است و همچنین در حوزه گردشگری سالانه میزبان بیش از ۷۰ هزار گردشگر هستیم.

محمدرضا فاتحی گفت: سال گذشته بیش از ۳۰۰ هکتار به منطقه ویژه اقتصادی ازنا اضافه شد ، چراکه این شهرستان از ظرفیت بالایی در زمینه اقتصادی برخوردار است

وی بیان کرد: هفت کیلومتر از محور ازنا به شازند به بهره‌برداری رسیده و حدود ۹ کیلومتر دیگر تا پایان امسال افتتاح می‌شود، همچنین آبگیری سد کمندان انجام و تلاش خواهیم کرد پروژه های نیمه تمام را تکمیل و اجازه ندادیم طرحی اضافه شود.

فرماندار ازنا گفت: اقتصاد بیمارستان یک اقتصاد بیمار است و برای تکمیل بیمارستان امام علی علیه السلام نیمه تمام ازنا همتی والا می‌طلبد و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل نیاز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha