۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶
کد خبر: 85488875
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

تورهای غیرمجاز گردشگری در لرستان با برخورد قانونی مواجه می شوند

خرم آباد - ایرنا - معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: براساس قوانین و مقررات با تورهای غیرمجاز گردشگری و افراد سودجو در این زمینه برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الله عباسیان روز شنبه در جلسه ساماندهی تورهای غیرمجاز لرستان، اظهار کرد: علاوه بر این برای تسهیل در روند صدور مجوزها برای دفاتر گردشگری و آموزش آنها تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لیست و مشخصات افرادیکه به صورت غیرمجاز اقدام به برگزاری تور می کنند ، تهیه و برای پیگیری به دستگاه قضایی معرفی و رونوشت آنرا به مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و پلیس فتا برای پیگیری ارسال کند.

معاون میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان ادامه داد: همچنین پلیس فتا اقدام لازم برای برخورد با متخلفان را به عمل آورد و نتیجه آن را به اداره کل میراث فرهنگی اعلام و لیست دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز استان به پلیس فتا ارسال شود.

عباسیان تاکید کرد: امور حقوقی اداره کل میراث فرهنگی موارد قبلی که برای پیگیری به دستگاه قضایی ارسال کرده را برای پیگیری به پلیس فتا و اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری ارسال کند.

وی یادآور شد: همچنین اداره کل میراث فرهنگی از طریق صدا و سیما و رسانه ها هشدارهای لازم را خصوص برگزاری تورهای غیر مجاز اعلام کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha