استاندار کرمانشاه: مردم در ساعات اولیه و به صورت خانوادگی در انتخابات شرکت کنند

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: مردم تلاش کنند در همان ساعات اولیه رای گیری و به صورت خانوادگی در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، محمدطیب صحرایی روز جمعه در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همه هم استانی های غیور دعوت می کنم همانند راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، حماسه دیگری خلق کنند.

وی با اشاره به جنب و جوش و نشاطی که در جامعه برای شرکت در این رویداد سیاسی مهم وجود دارد، افزود: امروز روز مردم است و به گفته بنیانگذار جمهوری اسلامی میزان رای ملت است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: ۳۲ هزار نفر از عوامل اجرایی که همگی از اقشار مختلف مردم انتخاب ‌شده اند برگزاری انتخابات را برعهده دارند و در اقصی نقاط استان با استقرار صندوق های اخذ رأی آماده رای گیری از مردم هستند.

وی در ادامه از همه خبرنگاران و رسانه های جمعی استان برای پوشش اخبار انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا؛ فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۰۸:۰۰ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه آغاز شد.

درب یک هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان کرمانشاه از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفندماه بر روی رای دهندگان گشوده شده و مردم می‌توانند آرای خود را به صندوق بیاندازند.

در استان کرمانشاه با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بالای ۱۸ سال شامل ۸۳۰ هزار و ۱۸۴ نفر مرد و ۸۱۱ هزار و ۱۳۹ نفر زن حق رای دارند که از این تعداد ۷۵ هزار و ۷۴ نفر از آنها رای اولی هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha