حضور مردم کرمانشاه طی ساعات اولیه رای‌گیری در شعب اخذ رأی چشمگیر است
شعبه مسجد جامع کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: میزان حضور و مشارکت مردم استان در ساعات اولیه رای‌گیری در حوزه‌ها چشمگیر و پرشور است.

به گزارش ایرنا، علی شعبانی روز جمعه در محل ستاد انتخابات استان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم در همان دقایق اولیه در پای صندوق های اخذ رأی همه را غافلگیر کرد به طوری که در همان ۱۰ دقیقه نخست کار رای گیری بیش از چهار هزار نفر حضور یافتند.

وی با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات گفت: مردم تلاش کنند در اولین ساعات رای گیری در حوزه ها حاضر شوند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه این شور و شوق مردم نشان‌دهنده احساس مسوولیت آنها در قبال جامعه و آینده کشور است یادآور شد: مردم به اهمیت و حساسیت انتخابات واقفند و با آگاهی نسبت به این موضوع در پای صندوق های اخذ رای حاضر می شوند.

شعبانی تاکید کرد: تمام امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در استان بسیج شده است و نتیجه انتخابات هرچه که هست برای این مردم خیر و برکت داشته باشد.

وی با بیان اینکه نظرسنجی ها نشان دهنده حضور گسترده مردم در انتخابات این دوره در مقایسه با دوره قبل است گفت: مردم با استقبال گسترده و حضوری پرشور در پای صندق های اخذ رای حماسه ای به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق می کنند.

به گزارش ایرنا؛ فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۰۸:۰۰ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه آغاز شد.

درب یک هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان کرمانشاه از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفندماه بر روی رای دهندگان گشوده شده و مردم می‌توانند آرای خود را به صندوق بیاندازند.

در استان کرمانشاه با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بالای ۱۸ سال شامل ۸۳۰ هزار و ۱۸۴ نفر مرد و ۸۱۱ هزار و ۱۳۹ نفر زن حق رای دارند که از این تعداد ۷۵ هزار و ۷۴ نفر از آنها رای اولی هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha