دستاوردهای نظام موجب حضور مردم در پای صندوق‌های رای شده است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت: به جهت دستاوردهای نظام و آزادی ملت است که مردم با این شور و نشاط در صحنه انتخابات حضور پیدا کرده‌اند و این مسیر نورانی را با همین شکوه و عظمت ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حبیب الله غفوری روز جمعه در شعبه اخذ رای مسجد جامع کرمانشاه در جمع خبرنگاران با تشکر از مردم که از اولین روزهای انقلاب اسلامی تا به امروز حاضر در صحنه بوده‌اند، افزود: مردم مستحضرند که درست است این انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است اما در ابتدا این رای به استقلال و آزادی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: این رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته از قرآن و اسلام ناب محمدی (ص) و شعارهای بنیادی است که ملت ما از روزهای اول انقلاب اسلامی سر داده‌ است.

دستاوردهای نظام موجب حضور مردم در پای صندوق‌های رای شده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در همین شعبه رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش ایرنا؛ فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۰۸:۰۰ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه آغاز شد.

درب یک هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان کرمانشاه از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفندماه بر روی رای دهندگان گشوده شده و مردم می‌توانند آرای خود را به صندوق بیاندازند.

در استان کرمانشاه با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بالای ۱۸ سال شامل ۸۳۰ هزار و ۱۸۴ نفر مرد و ۸۱۱ هزار و ۱۳۹ نفر زن حق رای دارند که از این تعداد ۷۵ هزار و ۷۴ نفر از آنها رای اولی هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha