فیلم | مرزنشینان قصرشیرین: برای حمایت از نظام و لبیک به فرامین رهبر رای می‌دهیم

قصرشیرین- ایرنا- جمعی از رای دهندگان شهرستان مرزی قصرشیرین با حضور در پای صندوق‌های رای، شرکت در انتخابات را حمایت از نظام و لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم این شهرستان از ساعات نخست رای گیری در شعب اخذ رای حضور یافتند و با گذشت چندین ساعت از فرایند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هر لحظه شاهد افزایش تعداد رای دهندگان هستیم.

حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجموع ۱۴۶ هزار و ۸۰۰ نفر واجد شرایط رای دارد که برای این تعداد رای دهندگان ۲۲۶ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرا پیش بینی شده است.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه در مجموع ۲۲ هزار واجد شرایط رای دارد که ۴۰ شعبه برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ درب یک هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان کرمانشاه از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفندماه بر روی رای دهندگان گشوده شد.

در استان کرمانشاه با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت افزون بر یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بالای ۱۸ سال شامل ۸۳۰ هزار و ۱۸۴ نفر مرد و ۸۱۱ هزار و ۱۳۹ نفر زن حق رای دارند که از این تعداد ۷۵ هزار و ۷۴ نفر از آنها رای اولی هستند.

۳۲ هزار نفر عوامل اجرایی در یک هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رای سراسر استان کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha