فرماندار: ۵۵ درصد واجدین شرایط رای در حوزه انتخابیه قصرشیرین در انتخابات شرکت کردند

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین از مشارکت ۵۵ درصدی جمعیت واجدان شرایط رای در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در غرب کرمانشاه خبر داد.

محمد نجفی بامداد شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از عوامل برگزاری انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای، افزود: در مجموع با شروع فرایند انتخابات از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۷۵ هزار و ۴۲۵ نفر واجد شرایط رای در پای صندوق های رای حضور یافتند.

وی اظهار کرد: با اتمام فرایند رای گیری از دقایقی قبل شمارش آرا در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب به صورت رسمی آغاز شده و در سریع ترین زمان ممکن نتایج شمارش آرا اعلام خواهد شد.

فرماندار قصرشیرین گفت: از مجموع آرای ماخوذه در انتخابات یازدهم اسفندماه، ۹ هزار و ۱۶۵ نفر مربوط به قصرشیرین، ۲۲ هزار و ۵۲۹ رای شهر گیلانغرب و روستاهای تابعه، ۶ هزار و ۹۷۴ رای در بخش گواور از توابع شهرستان گیلانغرب، پنج هزار و ۲۲۴ رای بخش قلعه شاهین از توابع شهرستان سرپل ذهاب، بخش سومار ۹۴۱ رای، شهرستان سرپل ذهاب و حومه ۲۶ هزار و ۵۲ رای و دشت ذهاب از توابع شهرستان سرپل ذهاب چهار هزار و ۳۴۰ رای را شامل می شود.

وی ادامه داد: در مجموع در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب ۲۲۶ شعبه برای جمع آوری آرا اختصاص یافت و بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، ستادی، خدماتی، انتظامی و امنیتی پای کار عهده دار برگزاری انتخابات تا پایان شمارش آرا هستند.

به گزارش ایرنا؛ ۱۴۶ هزار و ۸۰۰ نفر در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب، واجد شرایط رای برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha