یک و نیم برابر واجدان شرایط رای تعرفه در اختیار شعب قصرشیرین قرار گرفته است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین گفت: یک و نیم برابر جمعیت واجدان شرایط راگیری، تعرفه در اختیار شعب اخذ رای قرار گرفته و طبق گزارش رسیده از شعب حوزه اصلی قصرشیرین و حوزه‌های فرعی شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و گیلانغرب اکنون شاهد حضور مردم در انتخابات هستیم.

محمد نجفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرایند رای گیری از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در قصرشیرین آغاز شده و حضور مردم بیرون از شعب و داخل شعبه های اخذ رای چشمگیر است و همه عوامل با نظم و انضباط در حال انجام وظایف محوله و فرایند رای گیری از رای دهندگان هستند.

وی اظهار کرد: بررسی های میدانی نشان از حضور خوب مردم دارد و در ساعات بعد ازظهر شاهد بیشترین میزان حضور مردم در شعبه های اخذ رای خواهیم بود که طبق پیش بینی های انجام شده احتمال حضور ۸۰ درصدی رای دهندگان در انتخابات مجلس دوازدهم و ششمین دوره خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه وجود دارد.

انتخابات قوی منجر به تشکیل مجلسی قوی خواهد شد

امام جمعه قصرشیرین نیز به خبرنگار ایرنا گفت: مردم با شور انتخاباتی در انتخابات حضور پیدا کرده اند کما اینکه ۴۵ سال است پای انقلاب هستند، انتخابات قوی یک مجلسی قوی را در پی خواهد داشت، انتخاب موفق مجلس موفق را به دنبال دارد و امروز بر حسب وظیفه شرعی، ملی و قانونی حاضر شدیم و در سراسر ایران هم شاهد حضور مردم هستیم.

حجت الاسلام صادق صالحی افزود: طبق فرموده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ایران اسلامی ما حرم است، شهدای ما و آن هایی که رفتند از حرم دفاع کردند دست اجانب را از مرزهای ما کوتاه کردند و امروز هم ما همین کار را انجام می دهیم و در واقع حضور ما دفاع از میهن، امام راحل و آرمان های والای شهیدان است، کسانی که امروز در شعب اخذ رای حاضر می شوند، مدافع حرم هستند و امید است با حماسه ای که خلق خواهد شد نشان دهیم مردم بصیر ما پای کار انقلاب هستند و این پیامی روشن برای تمامی دشمنان است.

به گزارش ایرنا؛ ۱۴۶ هزار و ۸۰۰ نفر در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب، واجد شرایط رای برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha