حضور کرمانشاهی‌های مرزدار در پای صندوق‌های رای/اعلام نتایج اولیه

کرمانشاه - ایرنا- فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه از ساعت هشت صبح امروز (جمعه ۱۱ اسفند) همزمان با سراسر کشور برای انتخاب هشت نماینده خانه ملت و ۲ نماینده خبرگان رهبری آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان است که مردم این استان در مجموع هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ کرسی نیز در مجلس خبرگان رهبری هستند.

حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه شامل کرمانشاه با سه کرسی، اورامانات (شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر) یک کرسی، حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب یک کرسی، حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو یک کرسی، حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی یک کرسی و حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین یک کرسی است.

در این دور از انتخابات ۲۴۹ کاندیدای مجلس شورای اسلامی و نیز سه کاندیدای مجلس خبرگان رهبری صلاحیتشان در استان کرمانشاه تایید شده است.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان کرمانشاه، هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رای در این استان ایجاد شده که ۳۲ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در این شعب کار اخذ رای را برعهده دارند، جمعیت واجد شرایط استان کرمانشاه برای مشارکت در این دوره از انتخابات حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر است.

ساعت | ۰۰: ۰۸ اخبار غیررسمی حاکیست که آیت‌الله مصطفی علما و آیت‌الله امان نریمانی به عنوان نامزدهای منتخب استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند.

ساعت | ۴۵: ۰۷ اعلام اسامی نامزدهای منتخب در ۵ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه

رییس ستاد انتخابات استان‌ کرمانشاه اسامی نامزدهای منتخب پنج حوزه انتخابیه استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

بر اساس آمار اولیه اعلام شده، در حوزه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی از مجموع ۶۷۲۹۷ رای مأخوذه، رستگار یوسفی با ۲۵۷۷۱ رای و کسب ۴۴.۶ درصد آراء به عنوان نامزد منتخب معرفی شد.

در این حوزه انتخابیه محمدرئوف قادری با ۸۷۲۵ رای و نورالدین یوسفی با ۷۰۴۵ رای دوم و سوم شدند.

در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب از مجموع ۷۶۸۰۲ رای، فتح الله حسینی با ۳۸۴۳۴ رای و کسب ۵۳ درصد آراء به عنوان نامزد منتخب معرفی شد.

در این حوزه انتخابیه محمدرسول محنت فر با ۲۶۲۷۵ رای و پورمراد جانی با ۲۶۳۳ رای در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو، از مجموع ۷۶۳۲۵ رای مأخوذه، مجتبی بخشی پور با ۳۰۵۳۷ رای و کسب ۴۲.۵ رای به عنوان نامزد منتخب معرفی شد.

علی صابری با ۲۷۶۵۶ رای و خلیل عسگری با ۳۱۸۵ رای به ترتیب دوم و سوم شدند.

در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، از مجموع ۱۰۱۹۱۶ رای مأخوذه، وحید احمدی با ۳۲۵۷۶ رای و کسب ۳۳.۱ به عنوان نامزد منتخب معرفی شد.

علی رضایی با ۲۵۰۴۵ رای، نورالدین فرزادی پور با ۲۴۰۷۵ رای و عبدالله عزیزی با ۳۶۴۷ رای به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی از مجموع ۴۵۴۳۱ رای ماخوذه، سیدجواد حسینی کیا با ۱۱۰۱۳ رای و کسب ۲۵.۳۷ به عنوان نامزد منتخب معرفی شد.

فرشاد امجدیان با ۷۶۸۳ رای، هادی فرهنگیان نیا با ۷۵۲۰ رای و یزدان مرادی ترکاشوندی با ۳۰۶۵ رای به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

حضور کرمانشاهی‌های مرزدار در پای صندوق‌های رای/اعلام نتایج اولیه

ساعت | ۰۵:۵۵ در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه که سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد تاکنون عبدالرضا مصری، محمد رشیدی و فضل اله رنجبر به ترتیب اول تا سوم هستند.

ساعت | ۰۵:۵۰ براساس آمارهای غیر رسمی در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی سیدجواد حسینی کیا پیشتاز است.

ساعت | ۰۵:۴۵ در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو براساس آمارهای غیررسمی مجتبی بخشی پور اول است.

ساعت | ۰۵:۴۲ براساس آمارهای غیررسمی در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین وحید احمدی پیشتاز است.

ساعت | ۰۵:۴۰ پس از شمارش آرا در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، فتح الله حسینی براساس آمار غیررسمی اول است

ساعت | ۰۵:۳۸ آمار غیر رسمی حاکی از پیشتازی رستگار یوسفی در حوزه اورامانات (پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی) دارد.

ساعت | ۲۳:۰۷ استاندار کرمانشاه: فرایند برگزاری انتخابات کاملا روان و پیوسته در جریان است

حضور کرمانشاهی‌های مرزدار در پای صندوق‌های رای/اعلام نتایج اولیه

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با قدردانی از مشارکت خوب مردم در انتخابات گفت: فرایند برگزاری انتخابات در استان کاملا روان و پیوسته در جریان است.

به گزارش ایرنا، محمدطیب صحرایی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان افزود: برگزاری انتخابات، حتی در مناطق سخت گذر و مرزی نیز کاملا متوازن در جریان بوده و از سوی ارگان های ذیربط نیز پشتیبانی خوبی برای فرآیند انتخابات بویژه برقرار کردن جریان ثابت برق و شبکه صورت گرفت.

ساعت | ۲۱:۵۱ فیلم | حضور مردم کرمانشاه در پای صندوق‌های رای

ساعت | ۲۱:۰۷ فرماندار: مشکل کمبود برگه‌های رای در برخی شعب کرمانشاه رفع شد

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه در تعدادی از شعب اخذ رای این شهر به سبب استقبال خوب مردم با کمبود تعرفه مواجه شدیم، گفت: این مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن رفع و به تعداد فراوان برگه های اخذ رای در آن‌ها توزیع شد.

محمدرضا آمویی اظهار کرد: در زمان حاضر کار رای‌گیری در کمال امنیت و آرامش در همه شعب اخذ رای شهر کرمانشاه و بخش های تابعه در حال جریان است.

حضور کرمانشاهی‌های مرزدار در پای صندوق‌های رای/اعلام نتایج اولیه

ساعت | ۲۰:۵۶ دادستان: ۱۵ نفر به دلیل تخلف انتخاباتی در سرپل‌ذهاب دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب سرپل‌ذهاب اعلام کرد: ۱۵ نفر به دلیل تخلف انتخاباتی و اختلال در نظم و فرآیند برگزاری انتخابات در این شهرستان دستگیر شدند.

امیر فیضی افزود: این افراد در اطراف شعب و صندوق های اخذ رای موجب اخلال در روند انتخابات شده بودند بازداشت و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده است.

ساعت | ۱۹:۱۰ رییس کل دادگستری: تاکنون موردی از جرم انتخاباتی در کرمانشاه تایید نشده است

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تایید بروز برخی تخلفات انتخاباتی در سطح استان گفت که در این رابطه تاکنون گزارش منجر به اثبات جرم وجود نداشته است در عین حال همه موارد واصله با دقت بررسی و رسیدگی خواهد شد.

شهرام کرمی روز جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: بر اساس اخبار واصله از شهرستان‌ها و بازدید میدانی از شعب اخذ رأی در سطح استان تاکنون مشکل جدی وجود نداشته است و فرآیند انتخابات با سلامت و امنیت جریان دارد.

حضور کرمانشاهی‌های مرزدار در پای صندوق‌های رای/اعلام نتایج اولیه

ساعت | ۱۸:۰۱ رییس ستاد انتخابات: ۳۵۰ هزار نفر در کرمانشاه تاکنون رای داده‌اند

رییس ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: تا ساعت ۱۷ امروز (جمعه) بیش از ۳۵۰ هزار شهروند استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رای داده‌اند.

علی شعبانی عصر جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کرمانشاه، شمار واجدان شرایط رای در استان را یک میلیون و ۶۷۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: ۱۵ درصد بیش از این میزان واجد شرایط تعرفه توزیع شده است.

حضور کرمانشاهی‌های مرزدار در پای صندوق‌های رای/اعلام نتایج اولیه

ساعت | ۱۷:۳۹ دادستان: ۱۰۰ نفر به دلیل تخلف انتخاباتی در استان کرمانشاه دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری ۱۰۰ نفر در استان به دلیل تخلفات انتخاباتی خبر داد و گفت: بیشتر این افراد به دلیل درگیری در اطراف شعبات و خرید و فروش رای دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «حمیدرضا کرمی» عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: در مرکز استان و برخی از شهرستانها به ویژه اسلام آباد غرب درگیری هایی بین طرفداران کاندیداها صورت گرفته که تاکنون چندین نفر بازداشت شده و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده است.

ساعت | ۱۴:۴۸ مرزنشینان قصرشیرین: برای حمایت از نظام و لبیک به فرامین رهبر رای می‌دهیم

جمعی از رای دهندگان شهرستان مرزی قصرشیرین با حضور در پای صندوق‌های رای، شرکت در انتخابات را حمایت از نظام و لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

ماموستا «عبدالرحمان مرادی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با حضور در مسجد جامع این شهر رای خود را به صندوق انداخت.

حضور کرمانشاهی‌های مرزدار در پای صندوق‌های رای/اعلام نتایج اولیه

۱۴:۲۸ | تعدادی از عاملان تخلفات انتخاباتی در استان کرمانشاه دستگیر شدند

رییس دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت که تعدادی از عاملان تخلفات انتخاباتی در اطراف شعب اخذ رأی این استان شناسایی و دستگیر شدند.

حضور کرمانشاهی‌های مرزدار در پای صندوق‌های رای/اعلام نتایج اولیه

حجت الاسلام محسن مفید روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: مصادیقی از خرید و فروش رای در برخی شعب گزارش شده است و تعدادی نیز در این زمینه دستگیر شده اند که در حال ارجاع به شعبه اختصاصی جرایم انتخاباتی هستند.

۱۲:۵۳ | ۶۰ دفتر پیشخوان و ادارات ثبت احوال برای رفع مشکلات رای دهندگان کرمانشاهی دایر است

نادر خیر حاتمی سرپرست اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: ۴۰ دفتر پیشخوان و ۱۹ اداره امروز ۱۱ اسفند همزمان با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای حل مشکل مدارک رای دهندگان تا پایان ساعت اخذ رای گیری در استان دایر است.

حضور کرمانشاهی‌های مرزدار در پای صندوق‌های رای/اعلام نتایج اولیه

نادر خیر حاتمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا؛ رفع مغایرت ها در مدارک هویتی مانند مخدوش بودن آنها و حل مشکلات شناسنامه رای دهندگان را از مهم ترین وظایف دفاتر پیشخوان و ادارات ثبت احوال در این روز عنوان کرد و تاکید کرد: تلاش ما این است که فردی از حق مسلم تعیین سرنوشت خود در جامعه محروم نماند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه: انتخابات با امنیت و آرامش در حال برگزاری است

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام اینکه بیش از هشت هزار نفر نیرو انتظامی در استان مسوول حفاظت از صندوق‌ها و محیط اخذ رای هستند، گفت: انتخابات با امنیت و آرامش در استان حال برگزاری است.

حضور کرمانشاهی‌های مرزدار در پای صندوق‌های رای/اعلام نتایج اولیه

دستاوردهای نظام موجب حضور مردم در پای صندوق‌های رای شده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در شعبه اخذ رای مسجد جامع کرمانشاه در جمع خبرنگاران، گفت: به جهت دستاوردهای نظام و آزادی ملت است که مردم با این شور و نشاط در صحنه انتخابات حضور پیدا کرده‌اند و این مسیر نورانی را با همین شکوه و عظمت ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام حبیب الله غفوری با تشکر از مردم که از اولین روزهای انقلاب اسلامی تا به امروز حاضر در صحنه بوده‌اند، افزود: مردم مستحضرند که درست است این انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است اما در ابتدا این رای به استقلال و آزادی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حضور کرمانشاهی‌های مرزدار در پای صندوق‌های رای/اعلام نتایج اولیه

۲۰۰ نفر عوامل رسانه‌ای اخبار انتخابات استان کرمانشاه را پوشش می‌دهند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه از پوشش دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان توسط بیش از ۲۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای خبر داد.

عبدالله الماسی روز جمعه به خبرنگار ایرنا توضیح داد که براساس برنامه ریزی های انجام گرفته برای ۱۰۰ خبرنگار و بیش از ۱۰۰ عکاس و تصویربردار صدا و سیما، خبرگزاری ها و رسانه های استان کرمانشاه برای پوشش اخبار انتخابات کارت شناسایی و معرفی نامه صادر شده است.

ساعت | 42: 9 حضور مردم در ساعات اولیه پای صندوق‌های رای

ساعت | 39: 9 دعوت استاندار کرمانشاه از مردم به صورت خانوادگی

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان از مردم خواست در همان ساعات اولیه رای گیری و به صورت خانوادگی در انتخابات شرکت کنند و همانند راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، حماسه دیگری خلق نمایند.

حضور پرشور کرمانشاهی‌های مرزدار در پای صندوق های رای برای ثبت افتخاری دیگر

ساعت| 9:00 حضور مردم در شعبات اخذ رای

«علی شعبانی» رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه میزان حضور و مشارکت مردم استان در ساعات اولیه رای‌گیری در حوزه‌ها پرشور است، گفت: حضور اقشار مختلف مردم در همان دقایق اولیه در پای صندوق های اخذ رأی همه را غافلگیر کرد به طوری که در همان ۱۰ دقیقه نخست کار رای گیری بیش از چهار هزار نفر حضور یافتند.

حضور پرشور کرمانشاهی‌های مرزدار در پای صندوق های رای برای ثبت افتخاری دیگر

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha