کاروان زیارتی مرقد مطهر امام راحل از غرب کرمانشاه راهی تهران شد

قصرشیرین - ایرنا - در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، کاروان زیارتی مرقد مطهر امام راحل متشکل از ۴۵۰ نفر از زائران شهرهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب روز شنبه با بدرقه مسوولان محلی راهی تهران شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین بدرقه کاروان زائران حرم امام خمینی (ره) قصرشیرین روز شنبه با حضور مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی این شهرستان از مقابل مسجد مهدیه تا میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: این کاروان متشکل از ۱۱۰ زائر این شهرستان شامل خواهران و برادران است که بوسیله چند دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم ارتحال امام راحل عازم تهران می شوند.

سرهنگ پاسدار « معارف الفتی » در حاشیه آیین بدرقه کاروان زیارتی مرقد امام (ره)با تسلیت ایام ارتحال امام و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد ، گفت: یک گروه امدادی و پزشکی به همراه امکانات لازم و همچنین روحانی مبلغ نیز به همراه این کاروان ها عازم حرم مطهر امام خمینی (ره) شدند.

وی از برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی، دعا و آموزش احکام برای زائران حرم امام راحل در طول مسیر حرکتی رفت و برگشت خبر داد.

فرماندار سرپل‌ذهاب نیز از اعزام کاروان ۱۷۰ نفری زائران حرم امام خمینی (ره) این شهرستان توسط چند دستگاه اتوبوس و خودروی سواری خبر داد.

«صدرالله بابلی» در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این کاروان ها صبح امروز با برگزاری مراسمی در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان از سرپل ذهاب به سمت مرقد امام حرکت کردند.

وی اظهار کرد: یک گروه امدادی و پزشکی به همراه کاروان اعزامی از این شهرستان برای حضور در ویژه برنامه های بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خبر داد.

فرماندار گیلانغرب نیز از اعزام ۱۵۰نفر از زائران مشتاق این شهرستان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل به حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.

«وحید محمدی» افزود: به همراه این کاروان نیز علاوه بر گروه امدادی، پزشکی و چند روحانی نیز برای برپایی اقامه نماز جماعت و آموزش احکام اعزام شده است.

شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha