ساده‌زیستی، اقتدار و شهامت از ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) بود

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ساده زیستی، اقتدار، شجاعت و شهامت از ویژگی‌های بازر امام خمینی (ره) بود که تکیه بر همین خصایص نظام اسلامی را بنا و آن را به پیروزی رساند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «صدرالله بابلی» روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری ارتحال امام با بزرگداشت یاد و خاطره معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) افزود: انقلاب ما یک انقلابی مردمی است و با تکیه بر پشتوانه مردمی و با رهبری های امام راحل تشکیل شد.

وی اظهار کرد: امروز ما وظیفه داریم شخصت، راه و منش و آرمان های امام و این نظام را در جامعه و به خصوص بین نسل جوان تبیین کنیم.

فرماندار سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: برای تبیین شخصیت امام (ره) و برنامه حضور در مرقد امام (ره)، هیچ مدیری حق کم کاری و قصور ندارد.

وی بر فضاسازی، نصب بنر، نصب پرچم و تمثال شهدا توسط شهرداری در سطح شهر و برگزاری آیین‌های بزرگداشت ایام ارتحال تاکید کرد.

او گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهر و با محوریت مردم و انجام ویزیت رایگان در نقاط مختلف شهر از ویژه برنامه های بزرگداشت ایام ارتحال امام (ره) است.

بابلی ادامه داد: در سرپل ذهاب ۱۷۰ نفر از مردم ولایتمدار سرپل ذهاب به مرقد امام راحل اعزام می شوند و وسایل نقلیه جهت اعزام فراهم شده است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha