فیلم/عاشقان روح اله در کنگاور عازم مرقد امام خمینی (ره) شدند

کرمانشاه – ایرنا - عاشقان روح الله روز شنبه در قالب هشت اتوبوس از کنگاور برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی عازم تهران شدند.

فرماندار شهرستان کنگاور در حاشیه آیین اعزام زائران این شهرستان به مرقد امام خمینی(ره)، با تسلیت رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب به خبرنگار ایرنا گفت: خوشحالیم که پیشکسوتان، رزمندگان دفاع مقدس و جوانان در جمع این زائران حضور دارند؛ امیدواریم این سفر فرصتی باشد تا جوانان از تجربه‌ها و خاطرات پیشکسوتان استفاده کنند.

«فرزاد الماسی» از ناحیه مقاومت بسیج کنگاور برای برنامه ریزی این سفر معنوی قدردانی کرد و افزود: حدود یک ماه با همکاری دستگاه‌های مختلف فرهنگی برای این سفر برنامه ریزی شده است و امیدواریم به خوبی برگزار شود و زائران نهایت استفاده را از این سفر معنوی ببرند.

فرماندار کنگاور یادآور شد: فردا عصر نیز مراسم باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم در امام زاده ابراهیم (ع) کنگاور برگزار می شود که از آحاد جامعه برای شرکت در این آیین دعوت به عمل می آید.

به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) به عنوان بزرگترین تشییع تاریخ، به ثبت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha