استاندار کرمانشاه: عزت دنیا و آخرت ملت ایران در گرو عشق به امام خمینی (ره) است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: سعادت، نجات و عزت دنیا و آخرت در راه احترام و عشق به امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمدطیب صحرایی» روز شنبه در آیین بدرقه کاروان های اعزامی به مرقد امام خمینی (ره) بیان داشت: در دنیا هزاران رهبر سیاسی می آیند و می روند و در جهان نیز اثر گذارند ولی پس از مرگشان خیلی زود فراموش می شوند اما امروز بعد از گذشت چند دهه از رحلت امام خمینی (ره) هیچ نگاه سیاسی چنین عشقی را نمی تواند، تولید کند.

وی در ادامه گفت: کسانی که امروز از راه دور و یا به صورت حضوری توفیق حضور در مرقد امام خمینی (ره) دارند در حقیقت مشمول دعای حضرت ابراهیم(ع) قرار گرفته اند.که از خداوند خواست تا دلهای مردم را عاشق و شیدای اهل بیت و اولیای نسل پس از او قرار بدهد.

صحرایی تصریح کرد: امام خمینی (ره) کرامت و عزت ما را در جهان ایجاد کرده است و همه ما عاشق او هستیم لذا این یک عشق ذوق و سلیقه ای و نژادی نیست بلکه ریشه در فطرت ما دارد چرا که خیلی ها در طول تاریخ قدرت نمایی کرده اند اما امروز اسمشان را هم نمی دانیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا ما امروز عشقمان را به امام خمینی (ره) ابراز می کنیم، گفت: کسی که زائر امام خمینی(ره) می شود در حقیقت عاشق خودش است چرا که امام راه سعادت را برای مردم ایران باز کرد.

استاندار کرمانشاه: عزت دنیا و آخرت ملت ایران در گرو عشق به امام خمینی (ره) است

صحرایی تاکید کرد: مردم ایران با وجود تمدن غنی که داشتند اما تحقیر شده بودند و به تعبیر قرآن کریم امام ما را زنده کرد و از یک جامعه دسته چندم در جهان که پادشاهش را آدم حساب نمی کردند به جامعه ای تبدیل کرد که تمام دنیا از او حساب می برند برای همین امروز احساس بدهکاری به امام (ره) داریم و او را گرامی می‌داریم.

وی افزود: درست است که الان مشکل و کمبود داریم در جهان هم مشکل و کمبود وجود دارد اما امام خمینی(ره) زنده بودن ملت را به یادگار گذاشت و در حقیقت با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) امروز به هویت و زنده بودن خودمان احترام می گذاریم و این خط هویت بخشی نیز همچنان ادامه دارد.

۶ هزار نفر از مردم کرمانشاه به مرقد امام (ره) اعزام می‌شوند

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده و مسئول کمیته اعزام استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: ۶ هزار نفر از مردم شهیدپرور و ولایت مدار استان کرمانشاه به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

سرهنگ «ابوذر انوری» از اعزام کاروان عظیمی از اقشار مختلف مردمی به مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی خبرداد و افزود: آیین بدرقه این کاروان عظیم، روز شنبه ۱۳ خرداد ماه ساعت ۹ صبح در ترمینال شهید کاویانی با حضور مسئولین استانی صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در طول مسیر حرکت، برنامه های فرهنگی و تربیتی در نظر گرفته شده و در راستای کنگره ملی سرداران، امیران و ۹۸۰۰ شهید هم استانی، هر اتوبوس به تصویر مبارک یک شهید بومی مزین خواهد شد.

سرهنگ انوری استقبال از این حرکت معنوی را قابل ملاحظه دانست و هدف از این حرکت جریان ساز را تبیین گفتمان امام و رهبری و الگوبرداری از شخصیت معنوی حضرت امام خمینی (ره) برای جوانان اعلام کرد.

استاندار کرمانشاه: عزت دنیا و آخرت ملت ایران در گرو عشق به امام خمینی (ره) است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha