بیان ویژگی های شخصیتی امام خمینی (ره) باید در جامعه تبیین شود 

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار سرپل ذهاب گفت:  ویژگی های شخصیتی امام خمینی (ره) به عنوان یک امر لازم و ضروری باید بیشتر از گذشته در جامعه نشر و در قالب جهاد تبیین در بین نسل جوان منتشر و بیان شود .

صدرالله بابلی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار و معیار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در تشریح سه باور عمیق و سرنوشت‌ساز امام راحل فرمودند که امام خمینی (ره) هم باور به خدا داشت ، هم باور به مردم و باور به خود و با تکیه بر این باورها به تحقق وعده پروردگار اعتماد داشت.

وی اظهار کرد: امام راحل فقط برای خدا کار، حرکت و اقدام‌ می کرد و شجاعت ، قاطعیت، اعتماد به نفس و مردم داری که در رفتار و گفتار امام (ره) جاری و ساری بود به مردم منتقل شد و مردم عزیز و وفادار ایران اسلامی در شکل گیری انقلاب اسلامی سهم ویژه و بی نظیری ایفا نمودند.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: با عنایت خداوند متعال و حرکت پیامبر گونه امام راحل ، همه مردم به امام (ره) پیوستند، همانطور که که تاریخ آن را ثبت و ضبط کرده و همین باعث شد ملت ما به یک ملت مقاوم و بصیر تبدیل شود.

بابلی بیان کرد: در دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس دوراندیشی و تدابیر امام راحل در جهان موج می زد؛ امام (ره) با حرکت الهی و انقلابی که انجام داد جهان را متحیر کرد، امام راحل هم رهبر بود هم معلم و هم پدر این ملت و مستضعفان جهان بود و امام راحل محبوب دل همه ملت ایران و حتی ملت‌های مسلمان شد.

وی ادامه داد: هدف امام، احیای دین جدش رسول الله (ص) و قیام عاشورا بود و تاریخ این هدف امام (ره) را گواهی می دهد و خدا را شاکر هستیم بعد از ارتحال ملکوتی امام (ره) سکان داری این انقلاب به دست خلف صالحش رهبر معظم رسید و امروز کلام و راه رهبری همان راه و کلام امام (ره) است و آینده این نظام الهی با رهبری حکیمانه رهبری و همراهی مردم عزیز و تلاش و کوشش مسوولان نظام روشن و درخشان است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: امروز همه ما باید لبیک گوی فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم و همه ما وظیفه داریم ویژگی های شخصیتی امام راحل را تبیین کنیم ، جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب فرمودند اینجا لازم و ضروری است.

بابلی اضافه کرد: امروز عده‌ای دنبال تحریف راه و بیانات امام راحل هستند و ما نباید اجازه بدهیم که بیان ویژگی های بارز و منحصر به فرد امام عظیم الشان (ره) را به گونه‌ای دیگر جلوه دهند، امروز جهاد تبیین و بیان شخصیت معمار و معیار انقلاب در فرمایشات رهبر معظم انقلاب موج می‌زند که باید آن ها را نصب العین خود قرار دهیم.

وی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف با راهنمایی و هدایت امامان انقلاب و تلاش و کوشش مسئولان نظام و استقامت و وفاداری مردم آگاه در دنیا حرف برای گفتن دارد امید است با دست مبارک مقام معظم رهبری پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست صاحب امر امام زمان (عج) سپرده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha