حادثه رانندگی در مسیر میامی به جاجرم چهار کشته برجا گذاشت

شاهرود – ایرنا – رییس هلال احمر شهرستان میامی در شرق استان سمنان گفت: تصادف پراید با  پژوه ۴۰۵ در جاده میامی به جاجرم محدوده ری‌آباد منجر به مرگ چهار نفر از سرنشینان خودروها شد.

حسین اسماعیلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تصادف پراید و پژو ۴۰۵ در ساعت ۹ صبح امروز در کیلومتر ۵۰ محور میامی به جاجرم رخ داد که در پی این حادثه چهار سرنشین هر ٢ خودرو در صحنه جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه پس از گزارش این حادثه، امدادگران پایگاه امداد و نجات میامی بی‌درنگ به محل حادثه اعزام شدند، ابراز کرد: اورژانس ری‌آباد، آتش نشانی، نیروی انتظامی نردین و پلیس راه نیز در محل حادثه حاضر شدند.

رییس هلال احمر شهرستان میامی ادامه داد: در این حادثه ترافیکی پژو ۴۰۵ دچار حریق شد به طوری که شناسایی سرنشینان مقدور نبود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه پس از اطفای حریق رهاسازی سرنشینان هر ٢ خودرو سواری انجام شد، اظهار کرد: سرنشینان خودروی پراید مرد و یک زن سالمند بودند.

وی با بیان اینکه طرح ملی امداد و نجات به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود، افزود: پایگاه هلال احمر میامی نیز از ۲۴ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ به صورت شبانه‌روزی در اجرای این طرح شرکت دارد.

به گزارش ایرنا، هلال احمر میامی دارای ۲ پایگاه ثابت امداد و نجات شهدای امدادگر، امداد جاده‌ای میاندشت و همچنین پست موقت امداد و نجات جاده‌ای روستای عباس آباد است که در امدادرسانی به حادثه دیدگان فعال هستند.

در پایگاه میامی چهار نفر، میاندشت پنج نفر و عباس آباد چهار نفر به صورت شبانه روزی حاضر هستند و هر پایگاه دارای یک آمبولانس است همچنین یک خودرو نجات مجهز نیز در پایگاه میاندشت استقرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha