حوادث جاده‌ای و شهری در شرق استان سمنان سه فوتی و ۲۴ مصدوم داشت

شاهرود – ایرنا – رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: حوادث جاده‌ای و درون‌شهری طی۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های شاهرود و میامی سه فوتی و ۲۴ مصدوم داشت.

زهره صالح نساج روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست جاده‌ای روز جمعه ساعت ۹ و ۳۶ دقیقه واژگونی خوروی سمند در ۱۵ کیلومتری بعد از میاندشت به سمت میامی رخ داد.

وی با اشاره به اینکه آمبولانس‌های اورژانس و هلال احمر بی درنگ به محل اعزام شدند، تاکید کرد: کارشناسان حوادث جاده‌ای پایگاه عباس‌آباد در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز برای امدادرسانی و تسریع در انجام اقدام‌های نخستین پزشکی اورژانس پیش‌ بیمارستانی لازم و مدیریت صحنه حادثه در محل حاضر شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با بیان اینکه مردی ۴۵ ساله، بانویی میان‌سال و دختری ۶ ساله بر اثر شدت جراحت وارده سر صحنه حادثه فوت کردند، ادامه داد: سه کودک ۱۰، ۶ و سه ساله نیز از مصدومان این حادثه جاده‌ای برای ادامه روند درمان با بالگرد اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اعزام شدند.

صالح نساج از برخورد وانت پیکان با تاکسی پژو در محدوده پل دوم شهر رویان در ساعت ۱۴ و ۳۸ دقیقه خبر داد و ابراز کرد: این حادثه ترافیکی نیز چهار مصدوم برجا گذاشت.

وی با بیان اینکه واژگونی خودروی پاترول در ورودی جاده جنگل ابر ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه رخ داد، اظهار کرد: این واژگونی پنج مصدوم داشت که ۲ مصدوم آن سرپایی مداوا شدند و سه نفر دیگر با آمبولانس برای ادامه روند درمان به بیمارستان امام حسین(ع) اعزام شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: ساعت ۱۹ و ۴۷ نیز در جاده بسطام به سمت شاهرود برخورد موتورسیکلت با پراید سه مصدوم برجای گذاشت.

صالح نساج با بیان اینکه برخورد موتورسیکلت با خودروی سواری مقابل پایگاه جاده‌ای اورژانس سوداغلن میامی در ساعت ۲۰ و ۱۶ دقیقه ۲ مصدوم داشت، افزود: برخورد موتورسیکلت با سواری ساعت ۲۱ و ۷ دقیقه در شهرک کوثر شاهرود هم یک مصدوم داشت که با آمبولانس به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه ساعت چهار و ۳۶ دقیقه امروز (شنبه) نیز واژگونی خودروی تیبا ۶ مصدوم برجا گذاشت، ابراز کرد: این حادثه در ۳۰ کیلومتری بعد از عباس آباد به سمت میامی رخ داد که با ۲ دستگاه آمبولانس مصدومان حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

براساس آمار، سالانه حدود ۲۰ میلیون تردد در مسیر اصلی محور تهران- مشهد و برعکس از استان سمنان انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha