۳۱ حادثه رانندگی در محورهای شرق استان سمنان ۷۵ مصدوم داشت

شاهرود - ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: ۲۲ حادثه ترافیکی جاده‌ای و ۹ مورد تصادف شهری طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان‌های شاهرود و میامی ۷۵ مصدوم داشت.

محسن مزجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوادث ترافیکی ۲ روز گذشته در محورهای شرق استان سمنان ۷۵ نفر مصدوم داشت که از این تعداد ۵۴ نفر به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ مصدوم نیز به صورت سرپایی در محل وقوع حادثه درمان شدند، ابراز کرد: اورژانس هوایی نیز پنج مصدوم تصادف جاده‌ای محور میاندشت- میامی را به منظور تکمیل مراحل درمان طی یک سورتی پرواز از بیمارستان امام رضا(ع) میامی به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال داد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: برخورد ۲ خودروی پراید شب گذشته در جاده میامی، روبروی پمپ گاز این شهرستان هشت مصدوم برجای گذاشت.

مزجی با اشاره به اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته حوادث ترافیکی در محورهای شرق استان سمنان فوتی نداشت، اظهار کرد: بیشتر تصادفات جاده‌ای در محورهای میامی به مشهد و شاهرود به آزادشهر رخ داد.

وی ابراز کرد: طی ۲ روز گذشته بیش از ۵۴۴ تماس تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس شاهرود برقرار شد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد، ۳۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

براساس آمار، سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر اصلی محور تهران- مشهد و برعکس از استان سمنان تردد می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha