۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85065629
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۵۶ تصادف در محورهای شرق استان سمنان از ابتدای تعطیلات نوروزی ثبت شد

شاهرود - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: ۵۶ حادثه ترافیکی در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس در محورهای شاهرود و میامی از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون ثبت شد.

زهره صالح نساج روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا چهارم فروردین امسال ۵۶ حادثه ترافیکی در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس شاهرود ثبت شد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه‌ها ۱۳۰ نفر مصدوم شدند، ابراز کرد: ۹۲ نفر از مصدومان به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۳۸ نفر نیز در محل درمان شدند و از خدمات اورژانس استفاده کردند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: طی این بازه زمانی۶ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

۵۶ تصادف در محورهای شرق استان سمنان از ابتدای تعطیلات نوروزی ثبت شد

صالح نساج با بیان اینکه در این مدت اورژانس هوایی چهار پرواز داشت، اظهار کرد: ۱۱مصدوم حادثه‌های ترافیکی محورهای شاهرود و میامی به منظور ادامه درمان با بالگرد هوایی اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

براساس آمار، سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر اصلی محور تهران- مشهد از استان سمنان تردد می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha