۹ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۱۷
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85065751
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

اورژانس ۱۱۵ شاهرود ۲۰ هزار ماموریت طی یکسال انجام داد

شاهرود – ایرنا – رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: بیش از ۲۰ هزار ماموریت طی سال ۱۴۰۱ توسط اورژانس ۱۱۵ شاهرود انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، زهره صالح نساج روز چهارشنبه به رسانه‌ها افزود: طی یکسال گذشته افزون بر ۲۰ هزار ماموریت توسط اورژانس شاهرود انجام شد که در پی این ماموریت‌ها ۱۲۳ هزار و ۶۴۱ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه طی این بازه زمانی ۲ هزار و ۶۹۶ مصدوم نیز در محل حادثه از خدمات اورژانس استفاده کردند، گفت: خدمات‌رسانی به سه هزار و ۲۱۵ مورد حادثه ترافیکی جاده‌ای و شهری در حوزه تحت پوشش شهرستان‌های شاهرود و میامی طی یکسال گذشته انجام شد.

صالح نساج به خدمات‌رسانی ۲ هزار و ۴۱۶ مورد حوادث غیرترافیکی اشاره کرد و افزود: در این بازه زمانی به یکهزار و ۵۴۷ نفر بیمار دچار مشکلات قلبی و ۸۶۹ بیمار مبتلا به مشکلات تنفسی خدمات‌رسانی شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: طی یکسال گذشته ۷۵ هزار و ۹۰۵ تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس شاهرود برقرار شد.

اورژانس ۱۱۵ شاهرود ۲۰ هزار ماموریت طی یکسال انجام داد

به گفته وی، در سال ۱۴۰۱، اورژانس هوایی ۸۷ سورتی پرواز به منظور انتقال مصدومان به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود داشت.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

براساس آمار، سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر اصلی محور تهران- مشهد و برعکس از استان سمنان تردد می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha