۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84341060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷۶کیلوگرم تریاک در محور لردگان به بروجن کشف شد

۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷
کد خبر: 84341060
۱۷۶کیلوگرم تریاک در محور لردگان به بروجن کشف شد

شهرکرد -ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری ۹ سوادگر مرگ و کشف ۱۷۶ کیلوگرم تریاک در محور لردگان به بروجن در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سردار منوچهر امان‌اللهی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در امر قاچاق مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس در هماهنگی با مقام قضایی با زیرپوشش قرار دادن محورهای مواصلاتی، سه دستگاه خودروی حامل مواد مخدر را متوقف و ۹ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

به گفته وی، در بازرسی از خودروهای توقیفی ۱۷۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودروها جاسازی شده بود، کشف شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

امان‌اللهی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۰۲ کیلوگرم موادمخدر در عملیات‌های کنترل محورهای مواصلاتی و اجرای  طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد که بیشترین میزان کشفیات موادمخدر در محور لردگان به بروجن بوده است.

وی افزود: کشفیات موادمخدر در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است و بخشی از راههای ارتباطی این استان از جمله مسیر لردگان به بروجن از مسیرهای ترانزیتی است. 

محور لردگان به بروجن از محورهای ترانزیت چهارمحال‌ و بختیاری و محور ارتباطی جنوب به مرکز کشور است، که روزانه بیش از ۴۲ هزار تردد در این محور انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha