۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84455344
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳۳ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری کشف شد

۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰
کد خبر: 84455344
۱۳۳ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری کشف شد

شهرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۱۳۳ کیلوگرم تریاک در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت:با پیگیری و تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۹ قاچاقچی موادمخدر در این مدت دستگیر و چهار خودروی قاچاقچیان توقیف شد.

سردار منوچهر امان‌اللهی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه شناسایی سایر مرتبطان با این افراد در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار دارد، افزود: از ابتدای امسال تاکنون دستگیری قاچاقچیان، خرده‌فروشان، توزیع‌کنندگان موادمخدر و معتادان ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

امان‌اللهی افزود: در این مدت یک‌هزار و ۹۳۰ نفر در حوزه موادمخدر در استان دستگیر شدند.

به گفته وی، از ابتدای سالجاری تاکنون یک‌هزار و ۶۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است که بیشترین میزان کشفیات، در اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و طرح کنترل محورهای مواصلاتی جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است و بخشی از راههای ارتباطی این استان از جمله مسیر لردگان به بروجن از مسیرهای ترانزیتی است. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha