۹ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84166084
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شد

شهرکرد -ایرنا-شهرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله تریاک و حشیش در محور لردگان به بروجن خبر داد.

سردار منوچهر امان اللهی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در راستای مبارزه و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر باند سه نفره قاچاق مواد مخدر شناسایی و منهدم شد.

وی گفت: در این راستا ۲ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر توقیف و قاچاقچیان به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

وی با تاکید بر برخورد با خرده فروشان و پاکسازی مناطق آلوده استان اظهارداشت: در طول هفته یک طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق آلوده استان انجام می‌شود.

به گفته وی، از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه ۲تن و ۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان در عملیات‌های کنترل محورهای مواصلاتی و همچنین اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه هشت درصد افزایش داشت.

سردار امان اللهی افزود: در این مدت ۲ هزار و ۴۷۰ مجرم مواد مخدر در استان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در ادامه از کشف یک محموله کالای لوکس و لوازم خانگی به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در محور بروجن به لردگان خبر داد وگفت: این محموله قاچاق در یک دستگاه بونکر جاسازی شده بود.

وی گفت: کشفیات کالای قاچاق در سالجاری ۱۰۰ درصد افزایش داشت.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است و بخشی از راههای ارتباطی این استان از جمله مسیر لردگان به بروجن از مسیرهای ترانزیتی است. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha