۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84184090
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۰۰طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری اجرا شد

شهرکرد -ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت بحث برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۰۰ طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در استان اجرا شده است.

سردار منوچهر امان‌اللهی روز چهارشنبه در حاشیه اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت در یکی  از منطقه آلوده شهرکرد افزود: برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده و اجرای طرح‌های ضربتی برخورد با سوداگران، در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های ضربتی و پاکسازی نقاط آلوده در استان اظهار داشت: بیشترین تعداد طرحهای اجرا شده در مناطق آلوده مرکز استان بوده است.

امان‌اللهی به استمرار برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر تاکید کرد و گفت: برخورد پلیس با افرادی که باعث آلودگی جوانان، نوجوانان و گرفتاری خانواده‌ها می‌شوند با هماهنگی دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی قاطع و جدی است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: علاوه بر دستگیری خرده‌فروشان، تعطیلی مغازه، منزل و پاتوق‌های تهیه و توزیع، مصرف مواد مخدر و قطع آب و برق و گاز این واحدها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی به مردم و شهروندان توصیه کرد، که تخلفات و جرائم حوزه موادمخدر و هرگونه فعالیت مجرمان مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ و همچنین شماره‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر ۲۱۸۲۴۶۴۱ و ۲۱۸۲۴۶۳۲ اطلاع دهند.

به گفته وی، پلیس انتظامی  به صورت شبانه روز آماده دریافت اخبار و اطلاعات از سوی شهروندان است.

به گزارش ایرنا، اجرای طرح پاکسازی یکی از منطقه آلوده شهرکرد روز چهارشنبه با حضور مسوولان قضایی، انتظامی،امنیتی و اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

کشف ۱۱۵کیلوگرم تریاک در استان

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از ۱۱۵ کیلوگرم تریاک در استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سردار منوچهر امان‌اللهی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ۲۴ ساعت گذشته ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی و همچنین مناطق‌آلوده استان منهدم شد و در این مدت ۲۴ نفر مجرم در حوزه مواد مخدر دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان کشفیات مواد مخدر در استان موادمخدر سنتی از نوع تریاک بوده است، گفت: محور ترانزیت لردگان به بروجن به عنوان محورترانزیت مواد مخدر جنوب به مرکز استان و یا استانهای مرکزی است .

امان‌اللهی افزود: در این مدت کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha