پروازهایی که برای چهارمحال و بختیاری اهمیت اقتصادی دارد

شهرکرد- ایرنا- توسعه پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهرکرد از جمله مطالباتی بود که در سال‌های اخیر از سوی بخش‌های مختلف مطرح می‌شود به همین دلیل در سفر استانی رییس‌جمهور شهید به چهارمحال و بختیاری این افزایش پروازها، مصوب شد.

به گزارش ایرنا، افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد بیش از اینکه به حمل و نقل هوایی استان کمک کند به گفته برخی از فعالان حوزه اقتصادی؛ نقش تاثیرگذاری می‌تواند در این حوزه داشته باشد.

علاوه بر توسعه حمل و نقل عمومی هوایی که مردم از آن می‌توانند استفاده کنند، در حوزه اقتصادی نیز زمینه‌ساز تسهیل در رفت و آمد سرمایه گذاران، گردشگران، پژوهشگران یا متولیان حوزه های مختلف خواهد بود.

پروازهایی که برای چهارمحال و بختیاری اهمیت اقتصادی دارد

مصوبه‌ای که در فرودگاه شهرکرد به زمین نشست

استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت یاد و خاطره رییس‌جمهور شهید و همراهان ایشان گفت: افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد از مصوبات سفر رییس‌جمهور شهید و هیات دولت به این استان بود که محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز سه‌شنبه در آیین استقبال رسمی از نخستین پرواز هواپیمایی چابهار از مبدأ تهران به شهرکرد تاکید کرد: برقراری این پرواز و افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد همانند سایر وعده‌ها و مصوبه‌های سفرهای رئیس‌جمهور شهید به بام ایران محقق شده است.

وی آیت‌الله رئیسی را رییس‌جمهور صادق‌الوعد دانست و افزود: افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد به ارتقای امنیت مسافران و رونق و توسعه در چهارمحال و بختیاری کمک می‌کند.

حیدری تصریح کرد: افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد در افزایش حضور سرمایه‌گذاران و مسئولان ملی در چهارمحال و بختیاری تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد همچنین کمک بزرگی برای توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

پروازهایی که برای چهارمحال و بختیاری اهمیت اقتصادی دارد

پروازهای تهران به شهرکرد و برعکس از فرودگاه شهرکرد به چهار روز افزایش یافت

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تعداد پروازهای تهران به شهرکرد و برعکس از فرودگاه شهرکرد به چهار روز افزایش پیدا کرد.

خدایار باقری تاکید کرد: یکی از مصوبه‌های دور نخست سفر رئیس‌جمهور شهید به چهارمحال و بختیاری افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد به تهران به‌صورت روزانه بود.

وی افزود: با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده هم‌اکنون پروازهای تهران به شهرکرد و برعکس روزهای شنبه سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته انجام می‌شود.

باقری تصریح کرد: از امروز سه‌شنبه هواپیمایی چابهار عملیات پروازی از تهران به شهرکرد و برعکس را برای فرودگاه شهرکرد برقرار کرده است.

وی یادآور شد: براین اساس پروازهای هواپیمایی چابهار از تهران به شهرکرد ساعت هفت صبح روزهای سه‌شنبه هر هفته وارد فرودگاه شهرکرد می‌شود و ساعت هشت صبح فرودگاه شهرکرد را به مقصد تهران ترک می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از تمامی هم‌استانی‌های گرامی درخواست می‌شود از این پرواز استقبال کنند تا تداوم یابد.

وی گفت: همچنین با کمک استاندار چهارمحال و بختیاری، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان مرتبط پیگیری می‌شود تا پروازهای بعدی در فرودگاه شهرکرد به‌ویژه به مقصد مشهد مقدس، چابهار، کیش و نجف‌اشرف به‌منظور ارتقای رفاه مردم از امکانات فرودگاهی مستقر در استان برقرار شود.

باقری تاکید کرد: افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد به رونق گردشگری، اشتغال‌زایی و بهبود وضعیت اقتصادی در چهارمحال و بختیاری کمک می‌کند و از رسانه‌ها درخواست می‌شود برای رونق پروازهای فرودگاه شهرکرد و تداوم آن کمک کنند.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون روزهای شنبه سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته پرواز تهران به شهرکرد و برعکس و روزهای عسلویه به شهرکرد و برعکس از فردگاه شهرکرد برقرار است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی فقید در مدت ۳۳ ماه خدمت خود در جایگاه رییس‌جمهوری ۲ بار (۱۹ خرداد ۱۴۰۱ و ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ) به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

بالگرد حامل آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رییس‌جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha