۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 83559607
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ناوگان حمل و نقل جاده‌ای همدان حق افزایش کرایه ندارند

همدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با وجود سهمیه‌بندی بنزین و افرایش نرخ آزاد آن، ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این اداره‌کل حق هیچگونه افزایش نرخ کرایه ندارند.

مصطفی پناهنده روز سه شنبه در نشست هماهنگی امور حمل و نقل کالا و مسافر در جمع مدیران شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر و انجمن های صنفی، افزود: ظرفیت‌های بسیار خوب و بالایی در بخش حمل و نقل جاده‌ای وجود دارد و این بخش می‌تواند زمینه‌ساز صرفه‌جویی چشمگیر سوخت شود.

وی با اشاره به افزایش نرخ سوخت، اضافه کرد: افزایش قیمت سوخت تاثیری بر نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل تحت نظارت این اداره کل ندارد و اقدام خودسرانه منجر به ابطال کارت هوشمند راننده و ناوگان خواهد شد.

پناهنده به نقش تغییرات بهای سوخت در حمل و نقل عمومی برون شهری اشاره کرد و یادآور شد: تغییرات قیمت سوخت، مدیریت حمل و نقل عمومی را می طلبد و باید با نگاه مثبت به این تحول نگریست.

مدیرکل راهداری استان همدان بیان داشت: در دو ماه آینده سامانه ای برای ارزیابی میزان مصرف بنزین در سواری کرایه ها طراحی می شود که بر این اساس پیمایش بنزین و سوخت مصرفی در اختیار ناوگان سواری کرایه قرار می گیرد.

پناهنده ادامه داد: با توجه به تخصیص سهمیه مناسب به ناوگان سواری کرایه، به طور قطع مسافران اشتیاق بیشتری به استفاده از ناوگان سواری کرایه نشان خواهند داد.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی باید باور داشته باشیم که تمهیدات با بررسی های مختلف انجام شده و نتایج مثبتی به بار خواهد آورد و با صبوری و دقت نظر مردم ثابت خواهد شد که نتیجه این امر به تقویت قوای قشر ضعیف برخواهد گشت.

مدیرکل راهداری استان همدان افزود: ما وظیفه داریم با ایجاد وحدت رویه و آگاهی دادن به صنوف خود از ایجاد هر گونه تنش و تشویش بین صنف وابسته جلوگیری کرده و تلاش کنیم از پخش اخبار غیرواقعی و نشر اکاذیب پرهیز شود.

مصطفی پناهنده ابراز امیدواری کرد: در راهکارهای جدید، حمل و نقل عمومی تقویت و دارای جایگاه ویژه ای خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha