۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۱۲
کد خبر: 85472498
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

نخستین همایش خودروهای سنگین و آفرودی تزیینی در همدان برگزار شد

همدان- ایرنا- نخستین همایش خودروهای سنگین، نیمه‌سنگین و آفرودی تزیین شده در همدان در حالی امروز(جمعه) در یکی از مکان‌های تفریحی این شهر برگزار شد که مسئولان برگزارکننده می‌گویند ۷۰ خودرو را در این همایش به نمایش گذاشتند.

دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان در این زمینه توضیح داد: نخستین همایش خودروی‌های سنگین، نیمه سنگین و آفرودی با شرکت ۷۰ دستگاه انواع خودرو در همدان درحالی که این خودروها به شکل تزیین شده در معرض دید علاقه مندان قرار گرفتند، برگزار شد.

محمد صادقی عصر جمعه در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این همایش به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) در پارکینگ بوستان ارم همدان برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال شهروندان همدانی برای بازدید از این نوع خودروها، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش آشنایی بیشتر جوانان و علاقه‌مندان به خودروهای سنگین و نیمه سنگین تزئین شده و آفرودی و کارکردهای آنهاست.

صادقی افزود: در این همایش ۴۷ خودرو سنگین، ۹ خودرو نیمه سنگین و تعدادی نیز خودرو آفرودی تزیین شده به نمایش عمومی درآمد.

وی تصریح کرد: به همت هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری همدان، این استان خاستگاه برگزای اینچنین همایش‌هایی است که مورد تمجید رئیس فدراسیون این رشته نیز قرار گرفته است.

دبیر هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان همدان تاکید کرد: آمادگی کامل داریم با حمایت‌های مسوولان، اینچنین همایش‌هایی را با حضور فعالان سراسر کشور برگزار کنیم.

وی بیان کرد: دی ماه ۱۴۰۲ نیز نمایشگاه خودروهای کلاسیک با حضور ۱۵۰ دستگاه خودرو قدیمی برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha