۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85480954
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پیگیری ایرنا به بار نشست، استخدام در شهرداری پاداش شهروند پاکدست همدانی

همدان-ایرنا- پیگیری خبرنگار ایرنا مبنی بر ارج نهادن به اقدام یک شهروند همدانی که به هنگام دوره گردی با خودرو و در حین جمع‌آوری محصولات بازیافتی، مقادیر قابل توجهی طلا و دلار یافته بود و آنها را به صاحبش بازگرداند، به بار نشست و شهردار همدان او را به استخدام در حوزه خدمات شهری درآورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اواسط اردیبهشت ماه امسال بود که خبرگزاری ایرنا همدان از اقدام شایسته یک شهروند پاکدست همدانی بنام "علی اکبر پاینده شایسته" گزارش میدانی و فیلم تهیه کرد.

این فرد که به شغل دوره گردی با خودرو و جمع‌آوری محصولات بازیافتی فعالیت دارد، پس از پیدا کردن یک بسته طلا به وزن بیش از ۴۰۰ گرم و مقداری دلار جمعاً به ارزش بیش از یک میلیارد تومان آنرا به صاحبش بازگرداند.

بازتاب خبری گسترده این اقدام شایسته شهروند همدانی سبب شد تا سیدمسعود حسینی شهرداری همدان از حوزه روابط عمومی و معاونان خود بخواهد تا او را برای تکریم و قدردانی دعوت کنند.

براین اساس امروز طی مراسمی با حضور شهردار همدان و تعدادی از مدیران شهری، از علی اکبر پاینده شایسته شهروند پاکدست همدانی و همسر وی که مقدار زیادی طلا و جواهرات را در سطل زباله در محله سعیدیه یافته و به صاحبش برگردانده بود، تقدیر شد.

پیگیری ایرنا به بار نشست، استخدام در شهرداری پاداش شهروند پاکدست همدانی

شهردار همدان به پاس قدردانی از این اقدام تحسین برانگیز، دستور داد این شهروند به عنوان پاکبان در شهرداری همدان بکار گرفته شود.

حسینی در این مراسم با اشاره به اهمیت وجود انسان‌های عزتمند،پاکدست و با شرافت در جامعه،گفت: شاخص های مختلفی برای تعریف انسان‌های عزتمند وجود دارد و خداوند این عزت را به آدم عطا می‌کند و در مقابل شیطان هم تلاش دارد انسان را از مسیر حق منحرف و در او تردید ایجاد کند.

شهردار همدان از این فرد به عنوان انسانی پاکدست و عزتمند یاد کرد و افزود: انسان‌ها به شیوه‌های مختلف در معرض آزمون قرار می‌گیرند و مسایل مالی سخت‌ترین امتحان الهی است که انسان‌های عزتمندی مثل این شهروند در این آزمون از آن سربلند خارج می شوند.

وی نقش خانواده و زن را در این حوزه مهم تلقی کرد و یادآور شد: این شهروند باید به عنوان الگو در جامعه مطرح شود و ما به داشتن چنین شهروندانی افتخار می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha