۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۶
کد خبر: 85474806
T T
۲۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه گل و گیاه در همدان گشایش یافت

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۶
کد خبر: 85474806
نمایشگاه گل و گیاه در همدان گشایش یافت

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: نخستین نمایشگاه سال ۱۴۰۳ویژه نمایش گل و گیاه با عنوان "رقص رنگ‌ها و عطرها" در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گشایش یافت.

مصطفی مرادی عصر یکشنبه در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع و حضور ۹۳ عرفه برپا شده است.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت ۶ روز در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع برپا شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در کنار برپایی این نمایشگاه، برگزاری برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده است.

مردای با اشاره به حضور عرفه‌هایی از سراسر کشور خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، گیلان، اردبیل، یزد، مرکزی، کرمان، کرمانشاه و همدان حضور دارند.

وی با اشاره به عرضه کود، سم و بذر در این نمایشگاه، تصریح کرد: در این نمایشگاه تجهیزات گلخانه‌ای، تجهیزات باغ، ویلا، ویلاهای پیش ساخته و بام سبز، مبلمان باغی و روف‌گاردن به نمایش گذاشته شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان عنوان کرد: همزمان با این نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات نیز برپا شده است که علاقمندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند از تاریخ ۲۳ تا ۲۸ اردیبهشت هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان واقع میدان فرودگاه، انتهای بلوار دباغیان از عرفه‌های برپا شده در این نمایشگاه بازدید کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha