۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۳۵
کد خبر: 85413565
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵۰ غرفه در نمایشگاه بهاره همدان دایر است

۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۳۵
کد خبر: 85413565
۲۵۰ غرفه در نمایشگاه بهاره همدان دایر است

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان گفت: در آستانه فرارسیدن عید نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان، نمایشگاه بهاره (ضیافت) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان برپا شده و ۲۵۰ غرفه در آن دایر است.

مصطفی مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نمایشگاه که از ۱۷ اسفند گشایش یافته است کالاهای مورد نیاز مردم به صورت مستقیم عرضه می‌شود.

وی اظهار کرد: ۲۵۰ غرفه با حضور تولید کنندگان و فعالان اقتصادی استان های مختلف کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همدان حضور دارند و بازدید برای عموم آزاد است.

مرادی تصریح کرد: در این نمایشگاه ملزومات مرتبط با پوشاک، کیف و کفش، سوغات، آجیل و خشکبار، شیرینی، صنایع دستی، پلاسکو، پارچه، مبلمان، شوینده و بهداشتی، خوار و بار، همراه با عرضه مستقیم مرغ و گوشت برپا است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از روز پنجشنبه هفته گذشته گشایش یافته و به مدت ۹ روز در فضایی به مساحت سه هزار متر و ۵۰۰ مربع برپا شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در کنار برپایی این نمایشگاه، برگزاری برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان با بیان اینکه در این نمایشگاه کالاها با تخفیفات ویژه برای مصرف کنندگان عرضه می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۵ بهمن ماه برپا است و علاقه‌مندان همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ می‌توانند از آن بازدید کنند.

وی گفت: عرضه کالا در نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان تحت نظارت اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی قرار دارد و اقلام با کیفیت و قیمت مناسب در آن عرضه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha