۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶
کد خبر: 85377402
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه پوشاک در همدان گشایش یافت

۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶
کد خبر: 85377402
نمایشگاه پوشاک در همدان گشایش یافت

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان گفت: دهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک، کیف و کفش همراه با نمایشگاه لوازم شوینده،آرایشی، بهداشتی و هدایـا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان گشایش یافت.

مصطفی مرادی روز دوشنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نمایشگاه ۱۲۰ غرفه با حضور تولید کنندگان و فعالان اقتصادی از هفت استان کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همدان حضور دارند و بازدید برای عموم آزاد است.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه ملزومات مرتبط با پوشاک، کیف و کفش همراه با لوازم شوینده،آرایشی، بهداشتی و هدایـا برپا شده است.

مرادی ادامه داد: این نمایشگاه از روز یکشنبه عصر گشایش یافته و به مدت ۶ روز در فضایی به مساحت ۲ هزار متر مربع برپا شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در کنار برپایی این نمایشگاه، برگزاری برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کالاها با تخفیفات ویژه برای مصرف کنندگان عرضه می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۰ بهمن ماه برپا است و علاقه‌مندان همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ می‌توانند از آن بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی همدان اظهار کرد: نام ها و برندهای معتبر داخلی از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، کرمانشاه و همدان در این نمایشگاه حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha